jameri kirjoitti:
Avantgarde, olit valitettavan oikeassa hinnan suhteen, kysyin asiaa kolmesta eri paikkaa, vaihdossa uuteen, alkuperäinen idea oli ottaa se vaihdossa ja laittaa eteenpäin, saman suuntainen viesti jokapaikasta ulos 17-18t ja sisäänosto 15-16t.
Ja sä uskoit... Kuinka luotettavan ja hyvän arvion saat joltain henkilöltä, joka ei ole edes nähnyt autoa.
Kyllä esimerkiksi Saksa on täynnä noita "suomenhelmiä" ... Tuppaavat vaan olemaan maksimissaan keskivertoautoja esimerkiksi Saksassa
Maailma ja markkinat globalisoituvat, sille ei jamppa perusmersumies mahda mitään. Markkinoiden laki johtaa vääjäämättä tilanteeseen, missä hankintahinta, verot (niistäkin yksityistuoja saa takaisin leijonanosan korkoineen sitten joskus) ja PIENI tuontikate = auton hinta kotimaassa.
Samalla saa tuotua vaikka kontillisen kulutusnesteitä omaan käyttöön, joten omatuonti on siinäkin mielessä kannattavampaa kuin jobbarille tyhjästä maksaminen ...
Vasta 18 autoa tuotuna vajaan 3 vuoden ajanjaksolla, joten enhän minä näistä asioista juurikaan mitään tiedä
En myöskään ole jobbari, sillä lähes kaikki aikaisemmat tuonnit ovat menneet eteenpäin ns 0-toleranssilla. Toiveissa joskus palautukset

Exät mersut: R550, C207, C220T, CL 500, S211 Kompressor, E270cdi TA, E240TA, E220TA, G300E, C180