Keskuslukituksen kauko-ohjaus??? MB-124.
Ei kuulu viestiketjuun, mutta huipputarjous kuitenkin:
Hyllyssä 2 kpl Avital 2300 autohälyttimiä, hinta foorumilaisille
155 euroa kappale. Jos ottaa 2-tasoisen mikroaaltotutkan 508D mukaan, hinta tasan 200 euroa. Tutka esivaroittaa ikkunoista kurkkijoita ulkopuolelta ja sisältä tulee täyshälytys.
Lisätietoja netistä www.mhturva.com
Hyllyssä 2 kpl Avital 2300 autohälyttimiä, hinta foorumilaisille
155 euroa kappale. Jos ottaa 2-tasoisen mikroaaltotutkan 508D mukaan, hinta tasan 200 euroa. Tutka esivaroittaa ikkunoista kurkkijoita ulkopuolelta ja sisältä tulee täyshälytys.
Lisätietoja netistä www.mhturva.com
Noniin, paketti tuli tänään...
Tälläistä löytyi...

Tuosta vaan uupuu jotain oleellista, mutta ei onneksi vakavaa!
Että pitänee käydä jostain hakemassa rautalankaa?
edit: niin ei siinä mitään, hyvää ja nopeaa toimintaa MH-turvalla! Suosittelen. On varmaan singaporen pojat unohtanu vaan raudan?
Edit:
Noo, eipä mitään vakavaa, siitä yhdestäkin piisas kumpaankin oveen!
Hienosti vörkkii keskuslukitus, on muuten ärhäkkä peli!
Vielä kun ajan kanssa taas ehtii kaverikin että saa tallia lainata, niin sisävalot ja vilkut ja sytytysvirrat pitää kytkeä...
Hmm, mites tuon aux napin kanssa, eikös sitä saa käytettyä mukavuuslisä ykkösenä, mutta onkos se samalla jokin ääni on/off?
Ku ajattelin pistää yhet keulalla olevat valot sen kautta, niin saan valoa tarvittaessa kakella.. 

Tälläistä löytyi...

Tuosta vaan uupuu jotain oleellista, mutta ei onneksi vakavaa!

Että pitänee käydä jostain hakemassa rautalankaa?

edit: niin ei siinä mitään, hyvää ja nopeaa toimintaa MH-turvalla! Suosittelen. On varmaan singaporen pojat unohtanu vaan raudan?

Edit:
Noo, eipä mitään vakavaa, siitä yhdestäkin piisas kumpaankin oveen!
Hienosti vörkkii keskuslukitus, on muuten ärhäkkä peli!

Vielä kun ajan kanssa taas ehtii kaverikin että saa tallia lainata, niin sisävalot ja vilkut ja sytytysvirrat pitää kytkeä...

Hmm, mites tuon aux napin kanssa, eikös sitä saa käytettyä mukavuuslisä ykkösenä, mutta onkos se samalla jokin ääni on/off?


MB Sprinter W902 208D '96 85tkm "Simons mörkö"
Mazda 323 1,5 '89 103tkm
Mazda 323 1,5 '89 103tkm
Kiitos kun sanoit asiasta, täytyy tarkasti katsoa ettei mitään puutu noista paketeista. Jos tarvitset raudan niin laitan kirjekuoressa ilman muuta.
AUX-nappi on lisäkanava 1,5 sekuntia pohjaan painettuna, ja siitä saa myös äänitorven ohjausjohdon (ruskea) maadoittamaan 200mA kun painaa sitä kerran ennen kiinni tai auki-napin painamista.
Eli AUXia 1,5 sekuntia pohjassa niin lisäkanavan 2 johto maadoittuu niin kauan kuin nappia painetaan, siinä oli joku max aika, oliko 30 sekuntia. Tätä lisäkanavaa käytetään yleensä takaluukun avaukseen.
AUX-nappi on lisäkanava 1,5 sekuntia pohjaan painettuna, ja siitä saa myös äänitorven ohjausjohdon (ruskea) maadoittamaan 200mA kun painaa sitä kerran ennen kiinni tai auki-napin painamista.
Eli AUXia 1,5 sekuntia pohjassa niin lisäkanavan 2 johto maadoittuu niin kauan kuin nappia painetaan, siinä oli joku max aika, oliko 30 sekuntia. Tätä lisäkanavaa käytetään yleensä takaluukun avaukseen.
Juu, ei tarvi pistää, kun se yks rauta riitti kumpaankin oveen
Mutta kiitos toki palvelusta!
Niihän mäkin vähä uumoilin et yleensä paksin avaamiseen, mutta onnistuuko sillä auxilla ohjaamaan esim relettä, niin että se jäisi päälle vähäksi aikaa?
Vai pitääkö sitä nappia painaa aina niin kauan kun sen haluaa olevan maissa?
No, eipä se niin justiinsa vaikka joutuukin painamaan, kyllä sitä jos tarvii valoa saada jossain pimeässä, niin painaakin vaikka nappia niin kauan...
Ja kattoo nyt, kunhan ensin saa edes sisävalot ja vilkut kytkettyä, että jaksaako sitä sitten lisää rakentaa...

Mutta kiitos toki palvelusta!

Niihän mäkin vähä uumoilin et yleensä paksin avaamiseen, mutta onnistuuko sillä auxilla ohjaamaan esim relettä, niin että se jäisi päälle vähäksi aikaa?


No, eipä se niin justiinsa vaikka joutuukin painamaan, kyllä sitä jos tarvii valoa saada jossain pimeässä, niin painaakin vaikka nappia niin kauan...

Ja kattoo nyt, kunhan ensin saa edes sisävalot ja vilkut kytkettyä, että jaksaako sitä sitten lisää rakentaa...

MB Sprinter W902 208D '96 85tkm "Simons mörkö"
Mazda 323 1,5 '89 103tkm
Mazda 323 1,5 '89 103tkm
Waeco toimii sittenkin....
Waeco tuli (kiitos Sepolle), asentaminen oli helppoa, tinauksien kanssa n. 1 h homma.
Lukitsi ensimmäisen kerran -> yritti lukita, mutta pumppu "käänsi" suuntaa n. 0,5 s kuluttua ja avasi lukot
. Pinni eli vastus poikki ja uusi yritys -> ei toimi.
Meikäläisellä tuli myös tupla johdot 3-haaraiseen pyöreään pistokkeeseen, molemmat siniset poikki ja Waeco väliin. Latta liittimessä 2 napaa; punavalkoisia + ruskea jka tummempi ruskea. Jätin oranssin kytkemättä.
Pari päivää miettimistä ja foorumin selailua -> päätin aloittaa helpoimmasta eli liitin irti 10 min -> ja ihme tapahtui
TOIMII Moitteettomasti..
Tupla johdot + kuskin puolella pumpun kohdalla JOKU laatikko
= Comfort paketti??? Tarkoittaa mitä?? Ei ainakaan kattoluukulle tapahdu mitään vaikka kuinka avaimesta kääntelee, eikä ole sisävalo automatiikkaa. Eikä ole muuten sähkölasejakaan...
Auto W124 -93 sedan, ei E-malli
PS. lisää auton käyttömukavuutta aika miehekkäästi....
[/b]
Lukitsi ensimmäisen kerran -> yritti lukita, mutta pumppu "käänsi" suuntaa n. 0,5 s kuluttua ja avasi lukot


Meikäläisellä tuli myös tupla johdot 3-haaraiseen pyöreään pistokkeeseen, molemmat siniset poikki ja Waeco väliin. Latta liittimessä 2 napaa; punavalkoisia + ruskea jka tummempi ruskea. Jätin oranssin kytkemättä.
Pari päivää miettimistä ja foorumin selailua -> päätin aloittaa helpoimmasta eli liitin irti 10 min -> ja ihme tapahtui

Tupla johdot + kuskin puolella pumpun kohdalla JOKU laatikko


Auto W124 -93 sedan, ei E-malli
PS. lisää auton käyttömukavuutta aika miehekkäästi....

Re: Waeco toimii sittenkin....
Tuo Waeco on ollut kyllä ihan ehdoton varuste!mila kirjoitti:Waeco tuli (kiitos Sepolle), asentaminen oli helppoa, tinauksien kanssa n. 1 h homma.
Lukitsi ensimmäisen kerran -> yritti lukita, mutta pumppu "käänsi" suuntaa n. 0,5 s kuluttua ja avasi lukot. Pinni eli vastus poikki ja uusi yritys -> ei toimi.
![]()
Meikäläisellä tuli myös tupla johdot 3-haaraiseen pyöreään pistokkeeseen, molemmat siniset poikki ja Waeco väliin. Latta liittimessä 2 napaa; punavalkoisia + ruskea jka tummempi ruskea. Jätin oranssin kytkemättä.
Pari päivää miettimistä ja foorumin selailua -> päätin aloittaa helpoimmasta eli liitin irti 10 min -> ja ihme tapahtuiTOIMII Moitteettomasti..
Tupla johdot + kuskin puolella pumpun kohdalla JOKU laatikko= Comfort paketti??? Tarkoittaa mitä?? Ei ainakaan kattoluukulle tapahdu mitään vaikka kuinka avaimesta kääntelee, eikä ole sisävalo automatiikkaa. Eikä ole muuten sähkölasejakaan...
![]()
Auto W124 -93 sedan, ei E-malli
PS. lisää auton käyttömukavuutta aika miehekkäästi....[/b]

1991 420 SE
Viper 211 HV keskuslukituksen kauko- ohjaus:
• uudet minikokoiset 4-painikkeiset vaihtuvakoodiset (66 triljoonaa koodia) radiokauko-ohjaimet 2 kpl, kantama max 100M
• superkirkas SININEN LED
• vilkkurele vakiona
• keskuslukitusreleet vakiona
• ajonestomahdollisuus (vaatii lisäreleen)
• 0,8 tai 3,5 sek keskuslukituspulssit (soveltuu myös pneumaattiselle lukitukselle)
• "maadoitettu, kun laite on päällä" -lähtö lisälaitteille, esim. ajonestoreleelle (lisävaruste, 3,00 EUR) tai vaikkapa sähköikkunoiden sulkeminen sähköikkunoiden sulkumoduulilla
• pienikokoinen keskusyksikkö
• 2 lisäkanavaa (esim. tavaratilan luukun ohjaukseen tai Webaston kauko-ohjaukseen*)
• sisävalon ohjaus (rele vakiona)
• äänitorven ohjaus (vaatii lisäreleen)
• paniikkitoiminto
• vaihtuva koodi
• suomenkielinen asennusohje
• suomenkielinen käyttöohje
• englanninkieliset ohjeet
• 1999/5/EC R&TTE vaatimusten mukainen laite
• tunnettua Viper -laatua
• takuu 24kk
• uudet minikokoiset 4-painikkeiset vaihtuvakoodiset (66 triljoonaa koodia) radiokauko-ohjaimet 2 kpl, kantama max 100M
• superkirkas SININEN LED
• vilkkurele vakiona
• keskuslukitusreleet vakiona
• ajonestomahdollisuus (vaatii lisäreleen)
• 0,8 tai 3,5 sek keskuslukituspulssit (soveltuu myös pneumaattiselle lukitukselle)
• "maadoitettu, kun laite on päällä" -lähtö lisälaitteille, esim. ajonestoreleelle (lisävaruste, 3,00 EUR) tai vaikkapa sähköikkunoiden sulkeminen sähköikkunoiden sulkumoduulilla
• pienikokoinen keskusyksikkö
• 2 lisäkanavaa (esim. tavaratilan luukun ohjaukseen tai Webaston kauko-ohjaukseen*)
• sisävalon ohjaus (rele vakiona)
• äänitorven ohjaus (vaatii lisäreleen)
• paniikkitoiminto
• vaihtuva koodi
• suomenkielinen asennusohje
• suomenkielinen käyttöohje
• englanninkieliset ohjeet
• 1999/5/EC R&TTE vaatimusten mukainen laite
• tunnettua Viper -laatua
• takuu 24kk
Viimeksi muokannut eemeli, Ke 08.03.2006 20:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
uudet minikokoiset 4-painikkeiset vaihtuvakoodiset (66 triljoonaa koodia) radiokauko-ohjaimet 2 kpl, kantama noin 100M .
Jaah vaikka teippaan ikkunaan sen antennin niin kantamaa on semmoset max 20 metriä,että ois kiva tietää ton 100 metrin olosuhteet
Kai se lasikin pikkasen kantamaa lyhentää mutta että noin paljon.

Jaah vaikka teippaan ikkunaan sen antennin niin kantamaa on semmoset max 20 metriä,että ois kiva tietää ton 100 metrin olosuhteet



aina vaan fixataan :) 230te -86
Ostin omaan autooni(w123) viime vuonna motonetistä keskuslukko sydeemin mikä yllättävästi hajosi näin pakkasilla. Niin vieläkö olis noita Viper 211HV:ta jäljellä jos sen tohen satakakskolmosee iskis kiinni?
[url=http://i4.photobucket.com/albums/y112/miigu/lahtokohta/mersu.jpg]projekti / ajossa 1984 - W123 300DT[/url]
projekti 1978 - w123 300D
projekti 1988 - mazda 323 HB
projekti 1978 - w123 300D
projekti 1988 - mazda 323 HB
Noni ois oikkeen mitattu toimivuus matka
32 metriä kaukaa toimii sillon tällön,28 metriä toimii joka kerta.
ja antennihan nousee A-palkkiin verhoilun rakoon,ja nää matkat oli siis suoralla näköyhteydellä siihen antenniin,kuskin puolelta palkin takaa matkat miinus muutama metri.Eri ohjaimilla noin puolen metrin ero
Hyvä matka toi on,ettei oo niinku akan clio,saa hakata sillä palikalla kuskin ikkunaan ja sitä on vielä jopa pakko käyttää ku on ajonesto samassa

32 metriä kaukaa toimii sillon tällön,28 metriä toimii joka kerta.
ja antennihan nousee A-palkkiin verhoilun rakoon,ja nää matkat oli siis suoralla näköyhteydellä siihen antenniin,kuskin puolelta palkin takaa matkat miinus muutama metri.Eri ohjaimilla noin puolen metrin ero

Hyvä matka toi on,ettei oo niinku akan clio,saa hakata sillä palikalla kuskin ikkunaan ja sitä on vielä jopa pakko käyttää ku on ajonesto samassa

aina vaan fixataan :) 230te -86
Mitä tohon 80e hintaan sisältyy?eemeli kirjoitti: Viper 211HV:tä on hyllyssä ja erityisen halvalla, 80 euroa tarjouksessa foorumilaisille.
[url=http://i4.photobucket.com/albums/y112/miigu/lahtokohta/mersu.jpg]projekti / ajossa 1984 - W123 300DT[/url]
projekti 1978 - w123 300D
projekti 1988 - mazda 323 HB
projekti 1978 - w123 300D
projekti 1988 - mazda 323 HB
jospa kyseessä on kauemmin varastoitu paketti?
jos paristot ovat tasalaatuisia, niin yhtä hyvin/huonosti ne toimivat.
muita syitä voisi olla jokin virtajohto antennin läheisyydessä, ja kiepille keritty "ylimääräinen" johto(aiheuttaa magneettikentän ja muita häiriötekijöitä).
tietty jokin osa voi olla myös sökö.
tai antennijohto väärän mittainen/irti
Miul on joku nimetön taiwanilainen perus häly, ja se kantaa yli 100m helposti.
antennin johto pilkottaa n 5cm ratin alta, sieltä panelin välistä.
w123 te '78
jos paristot ovat tasalaatuisia, niin yhtä hyvin/huonosti ne toimivat.
muita syitä voisi olla jokin virtajohto antennin läheisyydessä, ja kiepille keritty "ylimääräinen" johto(aiheuttaa magneettikentän ja muita häiriötekijöitä).
tietty jokin osa voi olla myös sökö.
tai antennijohto väärän mittainen/irti
Miul on joku nimetön taiwanilainen perus häly, ja se kantaa yli 100m helposti.
antennin johto pilkottaa n 5cm ratin alta, sieltä panelin välistä.
w123 te '78
W123 1983 230 TE
C107 1979 450 SLC
C107 1979 450 SLC