kkk k03 > kkk 26
kkk k03 > kkk 26
Mitenkäs kkk 26 menee k03 tilalle? onko laipat lähelläkään samanlaisia? Käsitin että kkk 24 kiinnitys on huomattavasti erilainen mutta mites tämä. Olisi uusi projekti aluillaan ja turbo tulisi viton 110d 2.3td koneeseen, miten jaksaa pyörähtää? onko kukaan ko. puhallinta koneeseen asentanut.
KL-varaosat noin 600...700 €
ja sitten ohjeet: Klick
<--- tuossahan tuo ahtimenvaihto kuva lymyilee
Ei se ihan heittämällä mene, nuo ammattilaiset ei vain laske noita pikkuhommia. Öljyletkut, pakoputkenliitos, imuputki menee vaihtoon.
Pumpun oletkin varmaan jo ruuvannut, muutenhan tuossa ei ole järkeä, jos siinä nyt on muutenkaan.
Mikäli on automaatti niin sano jo ajoissa moro rahapussin sisällölle
ja sitten ohjeet: Klick
<--- tuossahan tuo ahtimenvaihto kuva lymyilee
Ei se ihan heittämällä mene, nuo ammattilaiset ei vain laske noita pikkuhommia. Öljyletkut, pakoputkenliitos, imuputki menee vaihtoon.
Pumpun oletkin varmaan jo ruuvannut, muutenhan tuossa ei ole järkeä, jos siinä nyt on muutenkaan.
Mikäli on automaatti niin sano jo ajoissa moro rahapussin sisällölle

Lisää tietoa: www.skg.fi
Noita on aika usein myytävän eikä hinnatkaa ole pahoja. Tossa yksi linkki.teerola kirjoitti:Hyvä Tietää eli jätetään se väliin. spinterissä taitaa olla gt20. mistäs sellasen sais edukkaasti?
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.p ... highlight=
W210 290TD T
Sprinterin
Tuli tässä mieleen että onko sprinterissä pumppu 7mm tapeilla?