Sillälailla, ootko kuullu Jordania jossain vai oliko heräteostos?
Mitäs muuten teit niille LSD:n domeille jotka sulla oli? Jos on tallella, voisin ostaa ne pois nurkista kuleksimasta
kerro ihmeessä miltä kuulostaa! tuoll jordaanilla saa aivan uskomattomia asennuksia ja ääni on muiden korvien mukaan huikean tarkka!! se on hämmentävän tarkka mitä on luottamista! täys aktiivi etupäähän tuo on kuin tehty! oisin ite hankkinut moiset, mutta ei budjetti antanu periks noin paljon. ei noi sikseen kalliit oo, mutta opiskelijan budjetilla
kerros lisää kun pääset kuuntelu hommiin!! mielenkiinnolla odotan.. ja veikkaan että hämmästyt!
Niin ja siitä soinnista.. on muuten tarkat ja erottelee niin helvetin nätisti. Täytyy myöntää etten olis aivan heti uskonu ilman säätelyä pääseväni näinkin lähelle totuutta Vielä ku noi kerkee säätämään niin aiaiaiai..
_Antti kirjoitti:Sillälailla, ootko kuullu Jordania jossain vai oliko heräteostos?
Mitäs muuten teit niille LSD:n domeille jotka sulla oli? Jos on tallella, voisin ostaa ne pois nurkista kuleksimasta
Domet on tallella, mutta ei ainakaan ihan vielä nyt myynnissä, mutta todennäkösesti tulee olemaan. Niin ja Jordanit oli ihan täys testimielessä tehty heräteostos.
Oho! Pistähän kuvaa miltä näyttää paikoillaan! Itse en uskaltautunut noin rohkeisiin ratkaisuihin , tyydyin 2-tie sarjaan hieman suunnattuna "vakio" paikoilla ... Diskanteille pitäisi vielä arpoa paikka
No niin no jos lähtee tässä äkkiseltään vertailemaan noita Hans.in laittamien linkkien asennuksia noihin T-mu.n asennuksiin ni joo... On se hienoo ku osaa.
Muuta mie en näistä hifistelyistä enempää... (sekavaa eikö totta)
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..