Terve
Olen jo jonkun aikaa katsellut foorumianne ja vihdoinkin päätin liittyä. Eli olisi työn alla W116 280 SEL vuodelta 77. Tarkoituksena olisi entisöidä paketti ja pikkuhiljaa homma on edennyt. Olisi kuitenkin kysyttävää muilta seuraavista asioista, jos joku sattuisi tietämään:
1. Millä ihmeellä fiksata puskurin kumilistan alta alkanut ruoste? rälläkällä pala pois ja toivoa, että lista peittää kohdan? Miten estää ruostuminen sisältä? hioa ja maalata ja massata?
2. Miten kiristää käsijarrua, onko jossain helpossa paikassa?
3. Millä olette korjanneet halkeamat kojelaudassa?
Tuossa noin alkuun akuuteimmat. Auto tuli just peltikorjaamolta ja maalauksesta. Tarkoituksena olisi ajella ensi kesä tyylikkäällä kärryllä ja syksyllä lykätä mahdollisesti museorekisteriin. Ei sitä kyllä syksyllä hommaa ajatellessa tullut mieleenkään mistä savotasta on kyse.
Työläs projekti
Puskurin korjaus mainitsemallasi tavalla on melko brutaali. Jollei käytetty korvaavaa osaa löydy (mikä olisi halvin vaihtoehto) Yrittäisin puhaltaa osaa takapuolelta pienillä painella ja sinkkimaali päälle. 116:n puskureita luulisi löytyvän harrastajlta.
Käsijarrun säätö löytyy ottamalla yksi pyörän pultti pois ja pöyrittämällä rengasta kunnes näkyy säätörulla joka siis on jarrulevyn alla navassa.
Melkein ainoa mahdollisuus on kitti+maalaus tai itse päällystin osan kojelautaa saman värisellä telonilla.
Käsijarrun säätö löytyy ottamalla yksi pyörän pultti pois ja pöyrittämällä rengasta kunnes näkyy säätörulla joka siis on jarrulevyn alla navassa.
Melkein ainoa mahdollisuus on kitti+maalaus tai itse päällystin osan kojelautaa saman värisellä telonilla.
Mercedes-Benz korjaa kuljettajien tekemät ajovirheet...ainakin jos on asd...
MB 200D w110 mr
MB 240D w123 mr
MB 300D w123 mr
MB 500SEC w126
MB G300 td W463
MB 200D w110 mr
MB 240D w123 mr
MB 300D w123 mr
MB 500SEC w126
MB G300 td W463