Tämänkaltaiset otsikot ovat jo lähtökohdiltaan niin tyhmiä, etten kehdannut olla laittamatta tällaista myös /8:sta. Että antaa palaa vaan, nyt etsimään kaikki kuvat gromigaarilla, valkoisilla vilkuilla ja ”avarimaskeilla” varustetuista autoista! Siiistiiii!!!!!!11
-Daaz
Edit: Eikun siis... Otsikon perusteella pitäisi kai olla kuvia parhaiten imuroiduista autoista?
Edit 2: Muutin otsikon vastaamaan edellistä edittiä.
Viimeksi muokannut Daaz, La 07.01.2006 21:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Speed kills, but it also makes you very fast. 114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Daaz kirjoitti:Tämänkaltaiset otsikot ovat jo lähtökohdiltaan niin tyhmiä, etten kehdannut olla laittamatta tällaista myös /8:sta. Että antaa palaa vaan, nyt etsimään kaikki kuvat gromigaarilla, valkoisilla vilkuilla ja ”avarimaskeilla” varustetuista autoista! Siiistiiii!!!!!!11
-Daaz
Edit: Eikun siis... Otsikon perusteella pitäisi kai olla kuvia parhaiten imuroiduista autoista?
Mikäs Harrilla nyt verenpainetta nostaa? Eikös tämmöiset ole ihan hyvä topic keräämään kaikki forumilaisten /8:t yhteen läjään? Oli sitten upeassa alkuperäisasussa kuten Tuc:n tai enemmän rakenneltu ja piristetty kuten Antti M:n...
Aika moni täällä kirjoittelevista tuntuu pitävän pystärimersuaan "piilossa", en ainakaan itse useasti kuvia bongaile
raul kirjoitti:Mikäs Harrilla nyt verenpainetta nostaa?
Heh, no olihan tuolla kuitenkin hymiö perässä. Oikein vihreä!
raul kirjoitti:Aika moni täällä kirjoittelevista tuntuu pitävän pystärimersuaan "piilossa", en ainakaan itse useasti kuvia bongaile
Hmm... Tuo on muuten ihan hyvä pointti. Ehkä pitää kaivella omasta pirssistäkin kuvia esille. Autohan on paljon puhuttu mutta harvoin nähty - seisonut kaksi vuotta haliissa katsastamattomana.
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast. 114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Huokaus, koskahan sitä pääsisi osallistumaan vaikka päiväkotilapsille suunnattuun kurssiin nimeltä "Kuvat nettiin".. Mää kerkesin tuolla jossain foorumilla oikein ohjettakin jo ruinata, ehkä tässä joskus on intouduttava kokeilemaan.
Mutta asiaan; aina joskus vastaantullut Lajusen 115 on turkasen hieno vaikka herra itse jossain valitti sen maalipinnan virheitä. Kelläs oli sellainen tolkuttoman hieno metallinhohto 114 coupe?
Pitääkö mun nyt sitte laittaa ekana näitä KUVIA... lisää löytyy tuolta mun topicista jos jotain kiinnostaa...ulkonäkö on päivittynyt kuvista sen verran että spoikkaan on aukkoihin tullu lisävalot, vaihekeppi vaihtunut ehjään ja ensimmäisiä korroosion merkkejä on ilmaantunut jo . Oletettavasti scooppi vaihtuu ilmanpoistoritilöihin ja konepelti pitenee hieman ja maskin takaa ja sivuilta kurkistelee kuuleri joskus ens kesänä ja tekniikkaan tulee muutoksia.
MOi
Mulla on 114 280 cea coupe vm 1972 väri metallin hohto sininen ,ja 115 240d 3.0 vm 1975 vaalean vihertävä. Nämä edustavat 8 malliston isointa ja kalleita bensaa ja dieseliä tehtaalta lähtiessään ja ovat sitä viäläkin.
Mercedes-Benz 220 W187 innenlenker mit schiebedach ´52
Mercedes-Benz 220 A W180 innenlenker mit schiebedach`55
Mercedes-Benz 180 W120 '57
Mercedes-Benz 220 Sb W111 '63
Mercedes-Benz TN 207 '83
Mercedes-Benz 300 D W123 '82 Vaimon auto
Harley-Davidson 1200 U ´37
NSU OSL 501 '38
NSU OSL 351 '39
Zundapp KS 750 `44
BMW R 35 '49
Ariel Square Four MK 2 1000 ´54
Ariel Square Four MK 2 1000'56
Royal Enfield Scrambler Bullet 500 '56
Triumph 6T Thunderbird 650 ´59
Triumph Trident T150 750 `69
Ariel Square Four MK 1 1000 '50 Vaimon Mp
Ducati Desmo 450 ,72 Vaimon Mp
Juho kirjoitti:MOi
Mulla on 114 280 cea coupe vm 1972 väri metallin hohto sininen ,ja 115 240d 3.0 vm 1975 vaalean vihertävä. Nämä edustavat 8 malliston isointa ja kalleita bensaa ja dieseliä tehtaalta lähtiessään ja ovat sitä viäläkin.
Pitänee ottaa pari kuvaa kunhan kerkiää. Korroosion kukkanen kukkii mukavasti, mutta kesällä pitäisi putsata ja parsia kun ensimmäisen kerran seitsemään vuoteen kesälomaakin olisi. Eli käyttöpeli kun on ja hitsattavaakin löytyy niin en viitsisi viimesenpäälle laittaa ja puunata vaan pidän sen hyvässä käyttökunnossa. Tai siis pellit laitan kunnolla mutta maalaan luultavasti itse, eli ei ihan näyttelytasoista lopputulosta välttämättä tule...Toisaalta ajan patinaakin saa mielellään olla kun en tykkää autosta mihin ei uskalla edes koskea sormenjälkien pelossa.
jarski kirjoitti:Kyllä Saulilla on myös nätti w115, samaa voi sanoa Lajusen Pystäristäkin.
Muita forumilaisten pystylamppuja en ole tainnut livenä nähdäkään kuin omani ja Ollin. Ollin pystärikin puhkesi (ei ruoste-) kukkaan maalauksen jälkeen.
Oma oli vielä remontoinnin jälkeen kohtuullisessa iskussa ja hyvin imuroitu, mutta koi syö ja ruoste raiskaa.
Lasketaankos näitä "EVO W114" -malleja pystylampuiksi ollenkaan?
EDIT: No, niin "Kuvat nettiin -kurssi idioot.. humanisteille" on kunnialla suoritettu.
Ohessa kuvia MB W115 bj. 1971 pintapuolisesti, myös vm. 1971 omistaja kuvassa.
Ja nyt alkaa ankara osien ja moottorilaiton työvaiheitten ym. dokumentointi.
Mersun sisusta kaipaa uusimista (!) ja OM616 on Kantasella/PP-Dieselillä.
Lohkon muuten maalaan Miranolilla vaal. siniseksi.
Jos jollakin on myydä vaihdekeppiä pyöreällä nupilla niin tänne!
Viimeksi muokannut PKivireki, Ti 17.01.2006 17:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kun täällä näitä pystärin kuvia, niin laitan sitten minäkin..
Tosin mites nämä sitten liittyy topicin otsikkoon, ei mitenkään http://kuvablogi.com/blog/21163/21/
Viimeksi muokannut Esa H., Ti 06.07.2010 13:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
Minä olen tällaista topiccia jo odotellutkin, itse en vain kehdannut aloittaa.
Hienoja (ja suorakylkisiä) pystäreitä näkyy olevan forumilaisilla ja joukossa on näköjään uusiakin tuttavuuksia.
Tämmönen saatiin loppiasviikonloppuna taas ajoon:
Sitä saa mitä tilaa eli pari kuvaa aiemmista kokeiluistakin Daazin kauhistukseksi .
Lisää kuvia yms löytyy allekirjoituksen linkistä.
Edit: Päivitetty kuvalinkit
Viimeksi muokannut Olli Lajunen, Su 05.03.2006 21:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
Exä: W202 220 -96
<- noi alut olis mulla ylimääräisen, tuosta mun vanhasta pystäristä... Löytyy ilmo myös foorumin myyntipalstalta...
Pyörii nätisti pystärissä alla, kerää katseita!
Hienoja pystäreitä tuntuu foorumilaisilla riittävän... mutta jotain puuttuu...
tuti kirjoitti:<- noi alut olis mulla ylimääräisen, tuosta mun vanhasta pystäristä... Löytyy ilmo myös foorumin myyntipalstalta...
Pyörii nätisti pystärissä alla, kerää katseita!
Hienoja pystäreitä tuntuu foorumilaisilla riittävän... mutta jotain puuttuu...
...ja kuvan auto on mulla myynnissä... Ostakaa tutilta vanteet ja multa auto...
Maailma tarvitsee esikuvia!
EX W115 280E TC (Avatar)
EX W163 270cdi Laiska paska
EX S123 300TD -84 Antiikkiromu
EX W126 500SE -83 Antiikkiromu
Mä kans laitan kuvii omasta kun kerkeen, on muuten saman värinen kuin PKivireki:llä mut malli vaan 220
Joo pitäis käydä samakurssi kuin PKivireki, ei nyt oikeen onnistu kuvien laitto?
P.S. Daaz äläs mollaa PKivireen mersun putkenpäätä
Mul on samanlainen