raul kirjoitti:Eihän se langi ollut (tai sitten pitää käydä jo puusilmälääkärillä), mutta elektrisches Fensterheberit löytyi takaatakin.
Onhan se lang! Eikö muka ole?
Tummanvihreä normaalimittainen ja sähköikkunat takana. Vaalea sisustus.
En usko. Eikös se ole valkoinen/vaalea lang tummavihreällä sisustalla? Sähköokkunoista olen samaa mieltä. Jos nyt siitä Nicoretten mainoksesta kerran puhutaan...
Sen kirjoitin minkä kirjoitin eli tänään Nicoretten mainos bongattu jälleen. Pystäri on vaalea lang, sileät takavalot ja vihreä sisusta.
Myönnän puusilmäisyyteni. Eihän se mikään lang ollutkaan...
Tänään ajoin helsingin keskustassa mustan? 240d:n perässä. Näytti olevan keulalla isohkot pyöreät lisävalot. Vanhahko (älkää suuttuko ) pariskunta oli ohjaksissa. Pitihän siitä ohi päästä, ettei diisselin tuoksut nenää tuki.
Tuomas
Bmw 540i 1996
[url=http://www.elisanet.fi/raul.puurtinen/Mersut/imagepages/image39.html]Ex. MB E 320Coupe 1994[/url] <--Kuva
Mahtava laite. Kyllä alkoi kuola valumaan täällä, kun tuon laitteen näki. Tuo olisi hieno, kun kunnostaisi tekniikan ja alustan kuntoon kunnolla ja antaisi ulkoasun jäädä vähän rähjäiseksi. Ruosteet kuntoon tietenkin, mutta ajan patina ja muut saisi jäädä pintaan. Olisi silloin paljon vaikuttavamman näköinen hauturi, kuin kiiltävässä asussa vaikka toki se silloinkin olisi hieno.
Harmi, kun on tuo lang projekti niin ei tuota kärsi hommata. Vaikka kyllähän tuo talteen kannattaisi ehdottomasti kuivaan talliin ottaa. Jos joku käy tuota katsomassa niin infoa tänne mielellään tuosta.
Oma /8 meni kaupaksi jo aikaa sitten, onneksi, mutta toisaalta korin muodot on niin upeat, että aina haikeana kattelee kun vastaan kurvaa /8 tai vanha äSSä..
Nyt kun päästiin taas puhelemaan w108 ja w109 -korimalleista, ja tietäjät ovat kerääntyneet tänne....niin voisin kysyä tasonsäätöaiheisen kysymyksen:
Onko mitään tehtävissä, kun w108:n heiluritaka-akselin "tasonsäätäjä" alkoi tiputtelemaan öljyä haitarikumin välistä? Tiputtelu alkoi sen jälkeen kun vaihdoin taakse uudet iskarit ja fillarit oli normaalia enemmän killillään ulosjouston rajoittimien eli iskarien puuttuessa...
Käyppäs "Jare" hakemassa pois, kun on teillä päin (Imatralla).
Tuo on myyty jo. Oli yhen tutun auto. Mieki kävin kesällä kattoo, mut ku rupee itelläki olee tallit täynnä, ni ei sit tohtinu koskee.
Heps ja komento takasi! Kaveri oli mukamas jo sopinu kaupat ja vaihossa sille oli tulossa Pyhimys Volvo, mut nyt se on näemmä päivittäny ilmotuksen, joten ei muuta ku soittoja.
Nyt rankasti OTtä peliin, mutta kyllä tympi tuo Enemy of the State -elokuvan mersunupotuskohtaus!
Usein on käynynnä mielessä että mitä tollaselle upotetulle sitten tehdään kun se on järvestä kaivettu? Amerikan Keltaiseen Pörssiin ilmoitus että "Myydään vähän upotettu klassikkomersu sopuhintaan". Vielä sekin risoi että herra Konna löysi ilman ihmettelyä ja roplaamista suoraan tosta vaan Mersun käsijarrun vapautuspainikkeen. Taisi olla konna mersumiehiä siis itsekin..
Vähän vähemmän OTtä. Jyväskylän kaupunginkirjaston takapihalla on usein parkissa W115 type 2. 240D taitaa olla, väri tavanomaisen kellertävä, ja epäilyttävän arkikäytössä olevan oloinen.
Onkos kukaan bongannut metallin vaaleanvihreää pystäriä, vm-75 300D pannulla (onko se sitte virallisesti 240d 3.0) ja sähkökattoluukulla, tempolla ym. Rekkari oli OCM-XXX, olisi kiva tietää missäpäin se nykyisin liikahtelee. Oltiin toinen omistaja autolle, olikohan 80/90 luvun taitteen paikkeilla. Oli muuten tosi hyvin pidetty ja hyväkuntonen kampe, meni sitten j-kylän suuntaan.
Tämmönen kuva löytyi.
Tällä kertaa löyty nettiautosta tämmönen http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=438775
Sitte ku mie oon iso, ni mie alan kokopäivätoimiseks puuhastelijaks ja ostan kaikki vanhat mersut mitä myyntii tulee ja sit mie ropailen niitä ja ajelen niillä.
PKivireki kirjoitti:Että tä? Hienoltahan tuo ulkoisesti näyttää.
Johan sulla Jaska on hyvä pystärin alku kun on ne helkkarin upeat alumiinivanteet! Vai pistitkö lihoiksi?
Juu, tai siis en, eli Wolf Racet on vielä tallessa. Pitäisköhän nekin säästää. Ja siehä taisit nähä sen 123 farkun mikä miul oli? Sitäkään ei viissiin piä hukata. Enää tartteis oikeestaan pystärin raadon, ni sit voiski alkaa suunnittelee tollasta: http://www.cwwcardesign.com/cars/250t.html
Jos tänne saa laittaa muuta pystylyhty juttua niin mun on pakko sanoa et ainakin mun ex pystylyhty oli yllättävän rivakka menijä.Auto oli 220d koneella ja W123 200d:hen vm 81 verrattuna auto lähti heti kuin ammuttu,siis aivan tosissaan.En saanut sitä 200d:tä ikinä kiihtymään samaan tahtiin pystylampun kanssa.vasta kun vaihdoin 3litran dieselin 200d:hen alkoi eroa syntymään.Kaikki kunnioitus pystylamppu mersuille ja niiden alipaineella toimivalle säätimelle.Omasta autostani liikkui myös huhua että olis turbotettu kun kulki niin iloisesti kaasuläppä kotelosta kuuluvan vihellyksen saattelemana.
115 240D 3.0 on keskipako säädin pumpulla 115 200D, 220D,240D 0n alipaine säätöisella pumpulla keskipako on parempi alipaine pumpussa on omat öljyt ja kaasuläppä vipuineen imusarjassa 3.0 kiertää moottori öljy ja ei ole imusarjassa läppiä vain pelkkä imukanava.
eilisessä kolmosen elokuvassa oli paljon 115 ja 123 mersuja ja 240 sarjan volvo jossa sheikki kulki jota suojasi saattueessa 115 edessä ja takana
Mercedes-Benz 220 W187 innenlenker mit schiebedach ´52
Mercedes-Benz 220 A W180 innenlenker mit schiebedach`55
Mercedes-Benz 180 W120 '57
Mercedes-Benz 220 Sb W111 '63
Mercedes-Benz TN 207 '83
Mercedes-Benz 300 D W123 '82 Vaimon auto
Harley-Davidson 1200 U ´37
NSU OSL 501 '38
NSU OSL 351 '39
Zundapp KS 750 `44
BMW R 35 '49
Ariel Square Four MK 2 1000 ´54
Ariel Square Four MK 2 1000'56
Royal Enfield Scrambler Bullet 500 '56
Triumph 6T Thunderbird 650 ´59
Triumph Trident T150 750 `69
Ariel Square Four MK 1 1000 '50 Vaimon Mp
Ducati Desmo 450 ,72 Vaimon Mp