lastu 96v väyryseen 220d
lastu 96v väyryseen 220d
siis onko tohon vapari koneeseen saatavana minkäänlaista lastua....?eli siihen perus 220d koneeseen ei cdi malliin!!jos on niin onko siittä minkälainen hyöty?kiitos jos joku viitsis kertoa kellä on siittä tietoa
w210 220d 98
w126 500sec kesä pirssi!
w126 500sec kesä pirssi!
- matti virta
- Vakiokalustoa
- Viestit: 205
- Liittynyt: To 17.04.2003 14:50
lastu
Terve, kyselit E220D:n lastuttamisesta. Laitatin omaani vastaavaan, vuotta uudenpaan autoon ,mekaanisen rivipumpun OM601moottorista.
Pumpussa on 6mm elementit, ulkopuolinensyötön säätö, moottori vetää suuremmalle kierrosluvulle kuin ennen, max kierrosluku on sama kuin ennen.
Selkeä tehonlisäys.
Polttoaineen kulutus normaaliajossa jopa hieman tippui.
Hommasta ei tietenkään selviä pelkällä syöttöpumpun vaihdolla, lisäksi
vaihtoon menevät ruiskutusputket, öljynputsarinjalka, alipainepumppu,
polttoainesuodattimenjalka ym.
Muutoksen jälkeen autolla on ajettu nyt n. 4000km. ja olen tyytyväinen.
Muutoksen teki pp diesel.
Pumpussa on 6mm elementit, ulkopuolinensyötön säätö, moottori vetää suuremmalle kierrosluvulle kuin ennen, max kierrosluku on sama kuin ennen.
Selkeä tehonlisäys.
Polttoaineen kulutus normaaliajossa jopa hieman tippui.
Hommasta ei tietenkään selviä pelkällä syöttöpumpun vaihdolla, lisäksi
vaihtoon menevät ruiskutusputket, öljynputsarinjalka, alipainepumppu,
polttoainesuodattimenjalka ym.
Muutoksen jälkeen autolla on ajettu nyt n. 4000km. ja olen tyytyväinen.
Muutoksen teki pp diesel.
Re: lastu
Noita pumppuja kuulemma saa parilla kolmella satkulla romuttamolta, kannattaa kysellä Viton turbodieselkoneen rivipumppua niin pitäisi sopan riittää vaparissa mainiosti.
Viimeksi muokannut veskola, Su 12.02.2006 10:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: lastu
Muistatko, paljon tuli kaikkineen maksamaan?..matti virta kirjoitti:Terve, kyselit E220D:n lastuttamisesta. Laitatin omaani vastaavaan, vuotta uudenpaan autoon ,mekaanisen rivipumpun OM601moottorista.
Pumpussa on 6mm elementit, ulkopuolinensyötön säätö, moottori vetää suuremmalle kierrosluvulle kuin ennen, max kierrosluku on sama kuin ennen.
Selkeä tehonlisäys.
Polttoaineen kulutus normaaliajossa jopa hieman tippui.
Hommasta ei tietenkään selviä pelkällä syöttöpumpun vaihdolla, lisäksi
vaihtoon menevät ruiskutusputket, öljynputsarinjalka, alipainepumppu,
polttoainesuodattimenjalka ym.
Muutoksen jälkeen autolla on ajettu nyt n. 4000km. ja olen tyytyväinen.
Muutoksen teki pp diesel.
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Täältä ainaski löytyis lastu
http://www.digituning.com/fi/tuotteet/mb.htm
E 220 D W210
vakio: 70 kW/95 hp 150 Nm 177 km/h
lastutettu: 84 kW/114 hp 190 Nm 181 km/h
ja hinta: 599,-
http://www.digituning.com/fi/tuotteet/mb.htm
E 220 D W210
vakio: 70 kW/95 hp 150 Nm 177 km/h
lastutettu: 84 kW/114 hp 190 Nm 181 km/h
ja hinta: 599,-
- matti virta
- Vakiokalustoa
- Viestit: 205
- Liittynyt: To 17.04.2003 14:50
hinta
Muistatko, paljon tuli kaikkineen maksamaan?..
Kyllä muistan , mutta hinta on varmaan aikalailla 'tapauskohtainen'
Eli mistä ja mihin hintaan saa hankituksi muutokseen tarvittavia osia.
Sen verran voin sanoa, että hinta oli kilpailu-kykyinen pelkkään Lucas- remonttiin
verrattuna.
Tässä minun tapauksessa Lucaskin oli vielä voimissaan, tarkoituksena oli hieman piristää, muuten niin laiskaa autoa....
Nyt pienillä ilmanotto ja pakoputkimuutoksilla ainakin samankorinen (vakio) 200CDI
jää mustaan savupilveen! Tämä on testattu.
Kyllä muistan , mutta hinta on varmaan aikalailla 'tapauskohtainen'
Eli mistä ja mihin hintaan saa hankituksi muutokseen tarvittavia osia.
Sen verran voin sanoa, että hinta oli kilpailu-kykyinen pelkkään Lucas- remonttiin
verrattuna.
Tässä minun tapauksessa Lucaskin oli vielä voimissaan, tarkoituksena oli hieman piristää, muuten niin laiskaa autoa....
Nyt pienillä ilmanotto ja pakoputkimuutoksilla ainakin samankorinen (vakio) 200CDI
jää mustaan savupilveen! Tämä on testattu.
Re: lastu 96v väyryseen 220d
Poistettu
Viimeksi muokannut CustomMB, Ke 02.05.2012 14:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: hinta
Kysyn tästä vielä, että miten on kone toiminut pitemmällä jaksolla?matti virta kirjoitti:Muistatko, paljon tuli kaikkineen maksamaan?..
Kyllä muistan , mutta hinta on varmaan aikalailla 'tapauskohtainen'
Eli mistä ja mihin hintaan saa hankituksi muutokseen tarvittavia osia.
Sen verran voin sanoa, että hinta oli kilpailu-kykyinen pelkkään Lucas- remonttiin
verrattuna.
Tässä minun tapauksessa Lucaskin oli vielä voimissaan, tarkoituksena oli hieman piristää, muuten niin laiskaa autoa....
Nyt pienillä ilmanotto ja pakoputkimuutoksilla ainakin samankorinen (vakio) 200CDI
jää mustaan savupilveen! Tämä on testattu.