mek kirjoitti:Mun autoon oli sen eka omistaja ostanut "Benz Care" (taalla kun mersu on "bentsu") nimisen huoltosopparin, jossa todetaan etta kaikki tietokoneessa nakyvat viat korjataan. Eli ihan oikeasti voisin kurvata paikalliselle Veholle pissapoikaa tayttamaan.
Joo, minunkin autoni mukana tuli lupaus, että kaikki mitä tapahtuu tammikuuhun -05 mennessä kuulemma kuuluu takuun piiriin. Mukaanlukien polttoaineen loppuminen maantielle (ennakoivan huollon ohjelma ei kuulemma ulotu tähän saakka

), rengasrikot ja öljynvaihdot. Katossa on punainen TeleAid-namiska, jota voi tökätä jos tulee suru puseroon, ja heppu surauttaa paikalle kanisterin kanssa. Älyvapaata vaikkakin ihan kivaa, sanon minä.
Ja siitä huolimatta että katossa on punainen nappula ja öljyn vanheneminen katsotaan takuun piiriin kuuluvaksi viaksi, kiinnostaisi kyllä itse pitää huolta autostaan sen verran, että seuraa mitä niille voiteille kuuluu...
Homman pihvi on kuulemma siinä, että kunnon länkkäri ei Chevroletiaan huolla ollenkaan. Siitä seuraa että autot saattavat olla aika kamalassa kunnossa vaikka ei olisi ajettu juuri kuin nimeksi. Ja tietyt letukkaa parempaa profiilia itselleen tavoittelevat merkit ovat sitten keksineet luvata hoitaa myymiään autoja ilman lisäveloituksia aika pitkäänkin. Näin houkutellaan pitämään näitä autoja paremmassa kunnossa ja merkin maine ei pääse menemään omistajien välinpitämättömyyden seurauksena. Kulttuurit ovat vähän erilaisia eri paikoissa.
-T