Elikkäs tollanen OM352 vapari ois tossa bussissa paikallaan, pajasta löytys OM352A eli turbo versio tästä koneesta joka on myös ollut autossa paikallaan aikaisemmin mutta vaihdettu tilalle vapari OM352, koska turbo koneesta on menny kampiakseli poikki.
Elikkäs miten tohon vapariin onnistuis laittaa noi turbo hilut kiinni?! on tutkiskellu että turbo koneessa on öljy suuttimet jäähdyttämässä mäntiä vaparista kun näitä ei löydy, kävi vaan tässä mielessä et eikös ton jäähdytyken vois korvata miehekkäällä coolerilla jostain kuorma-autosta koska tilaa piisaa. vai onko näissä koneissa jotain muutakin eroa?! puristukset?! nokkaakseli?! syöttöpumppu?
OM352 vaprista OM352A turbo
Noista sun kysymyksistä en tiedä, mutta meillä on kaks MB tracia jossa on tuo OM352A ja on pirun luja kone vaikka on piristetty molempia.
Ja jos niitä tehtäs vielä niin ostaisin uuden.
Eikö kannattais kysellä kampiakselia on varmaan tarjolla koko koneita ku vähän vanhanaikainen tuo 352A.
Ja jos niitä tehtäs vielä niin ostaisin uuden.
Eikö kannattais kysellä kampiakselia on varmaan tarjolla koko koneita ku vähän vanhanaikainen tuo 352A.
Sprinter 313 cdi w906
ex ML 400 cdi
ex Sprinter 316
ex E 290 tdi ex
ex ML 400 cdi
ex Sprinter 316
ex E 290 tdi ex