190e mittariston irroitus vinkkejä kaivataan
190e mittariston irroitus vinkkejä kaivataan
eli tarviis vaihdella vähän polttimoita ja mittaritaulussa ei näy ruuveja missään. onko jollain klipsuilla kiinni tietysti mittarivaijeri on niin lyhyt et yltää juuri ja juuri paikoilleen 

Nopeusvaijaijeri irti laatikosta ja sitten koukuilla vetää mittariston pois paikoilttan. On kiinni vähän niinkuin pyhällä hengellä
.Ei maar mittaristo ei ole millään kiinni.
Toinen vaihtoehto on että purkaa sen alalevyn pois ja työntää takaa mittariston pois paikoiltaan.

Toinen vaihtoehto on että purkaa sen alalevyn pois ja työntää takaa mittariston pois paikoiltaan.
S212 220cdi
Ex:
W212 250 cdi
S212 250 cdi -10
W210 2.9dt
w124 300dt -91
190d 2.5turbo -90
w124 300d -87
Ex:
W212 250 cdi
S212 250 cdi -10
W210 2.9dt
w124 300dt -91
190d 2.5turbo -90
w124 300d -87
Itse sain sen irti irrottamatta vaijeria laatikosta. Purkaa vain sen rattipylvään alapuolisen muovin ja sieltä sitten kädellä kiertää sen mittarinvaijerin irti. Ja sitten työntää mittariston takaapäin ulos.
Projekti topic (190E 2.3-16 Kompressor): http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=39366
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
sain irti ilman mitään purkamisia..mittarista vaan kiinni reilusti ja kohti takapenkkiä ja käsi mittaritaulun takaa nopeusvaijerille ja auki vaan vähä voi sahalaita(siis koukkujen kiinnitys kohta) nahkaa kuoria ekalla kertaa..ei ehkä lapion kokoinen käsi sinne mahdu.oon ottanu jotain 6 kertaa taulun irti ilman mitään purkamisia/kautta vaijerin irroittelua vaihdelaatikosta..diisteli koneisista oon ottanu en bensa ja kori 201
mutta ehkä joku purkaminen voi olla helpompaa..en tiiä..kaikki kun minun pitää tehdä mahdollisimman pienellä purkamisella:)ja vaikka vähä vaikeimman kautta
mutta ehkä joku purkaminen voi olla helpompaa..en tiiä..kaikki kun minun pitää tehdä mahdollisimman pienellä purkamisella:)ja vaikka vähä vaikeimman kautta
Kaikkein helpoin tapa on ottaa polkimien yläpuolella oleva suojamuovi irti, sen jälkeen mittarinvaijeri ja työntää käsin sieltä mittaritaulun takaa. Mittarinvaijeria ei kannata pahemmin venytellä, muuten tulee väpättävä mittarin neula. Ja sen seurauksena vaijerin vaihto, kun kyllästyy katseleen moista.
jomi
+ n. 40 exää (autoja pärriä v.sta -74
Sylinterien lukumäärä ei ole ratkaiseva,kunhan luku on 3 jaollinen
joo ei tarvi ruuvata on jo 400 000 mittarissa ja aito suomi peli.
tunnus merkit :
ruostetta vähän joka paikassa.
kännykkä telineen asennus reikiä noin 20:lle erilaiselle telineelle koetaulussa ja keskikonsolissa .
hetekka malli penkit.
veivi ikkunat ja kaikki missä vaan on voinut säästää niin edellinen omistaja on sen tehnyt ( huollot,korjaukset)
mut rämä mutta oma peltilehmä
tunnus merkit :
ruostetta vähän joka paikassa.
kännykkä telineen asennus reikiä noin 20:lle erilaiselle telineelle koetaulussa ja keskikonsolissa .
hetekka malli penkit.
veivi ikkunat ja kaikki missä vaan on voinut säästää niin edellinen omistaja on sen tehnyt ( huollot,korjaukset)
mut rämä mutta oma peltilehmä