Tuossa justiisa isäukon kanssa kiisteltiin että onko tuo hellan siipi "tyylikäs" vai ei. Kysymys kuuluukin, että minkä näistä siivistä laittaisit muuten originaali kunnossa olevaan mersuun kontin päälle. muitakin vaihtoehtoja saa ehdottaa.
Ja valinnoissa on mukana siivetönkin vaihtoehto.
niin ei nuo silleen oo "kunnon" vaihtoehtoja, mutta nuo on kuvat mitkä löysin silleen helposti. tuommone julma siipi on kyllä siisti, mutta mutta..
kyllä se siivetön vaihtoehto on jees, mutta ainakin mielestäni tuo oma auto on vähän orvon näköinen ilman mitään, kun on noin ketun korkee traktori sitäpaitsi.. jos madaltas VIELÄ (ennestään 40mm laskettu) ja 17" valssit niin....
mutta vois sitä testimielessä käyttää poikessa ja kahtoo mille näytästää..
jos jotain sinne pitää laittaa niin tähän tyyliin, ja loppu auto vastaamaan siiven tarpeita:
Yhdyn edelliseen puhujaan.
Noi matalat ei oikeen istu kokonaisuuteen, siis minun mielstäni. Jos haluat uutta ilmettä peräpäähän, niin heitä siipi tallinnurkkaan ja merkit takaluukukannesta ja upota tuo lisäjarruvalo tuohon takaluukunkanteen. Eli tuohon tyyliin.
(Ai mitenniin lähti mopo keulimaan.... )
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Kyllä mun mielestä ei sovi oikein mitään spoikkaa kyseiseen meseen, ellei oo jo koria muuten duunattu! esim. evo3 siinä on tyylikäs kokonaisuus..kaikki passaa keskenään!
Minun mielestä tuollainen iso Imprezan siipi sopisi täydellisesti muuten vakion näköiseen mersuun. Tietysti madallettu alusta ja aluvanteet, mutta ihan vakiopuskureilla ja helmoilla.
Voi olla että heikkona hetkenä toteutan tuon perverssin haaveen tuohon omaan autoon, jos sattuu löytymään sopivasti edullinen siipi.
Toi on todella JEES Paremmaksi on paha pistää, harmi kun noiden saatavuus on vähän huono.....
Olet näemmä saanut "lapsen" kotiin.
Ei oo parempaa vaihtoehtoo kyllä meikäläisenkään mielestä ku toi "amg-lippa" saakeli ku on tuo oma lontoon kielen taito niin surkee ettei oikeen ossaa kysellä mistään tuollasta kopioo... eikös erebuni ainakin tuollasta valmista?
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
Tuo auto kyl näyttäs olevan evo 1 mallinen ainakin noista kaarilevikkeistä päätellen..Että eiköhän tuo ole evo 1 mallisen "orkkissiipi"?Viisaammat korjatkoon jos olen väärässä..