W124 "muovikyljen" salat

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
markus_200E
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 292
Liittynyt: La 25.02.2006 10:38
Paikkakunta: Pohjois-Ruotsi

W124 "muovikyljen" salat

Viesti Kirjoittaja markus_200E »

W124vm 93-95 (olikohan näin...): mitä muovikyljen alla on, onko pelti "peitetty" muovilla vai mitä ?!

Toivottavasti joku osaa pikaisesti avittaa !

Terveisin,
Markus
Hyuandai Santa Fe 2.2D 4WD aut -12 50tkm
Chevrolet S-10 4.3 V6 -95 210tkm
Peugeot 207CC 1.6d -11 7tkm
MB W124 230E -87 254tkm
MB W124 200d -86 601tkm
MB W123 200 -85 147 tkm
Lynx Forest Fox -04 10tkm
Lynx Ranger -07 4tkm
Yamaha Bravo -85 >10 tkm

ex
Ford Falcon 4.0 aut -96
Saab 93 2.0 turbo aut cabriolet -99
Yamaha Viking III -04 1850 km
Peugeot 406 HDi -02 105 tkm
MB W124 200E -89 265 tkm
MB W123 200 -85 242 tkm
MB W123 230 aut. -79 225tkm
MB W123 230 -79
MB W123 240d -85 kolaroitu
Lynx 650 -84
VW Golf 1.6 -90
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Re: W124 "muovikyljen" salat

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

markus_200E kirjoitti:W124vm 93-95 (olikohan näin...): mitä muovikyljen alla on, onko pelti "peitetty" muovilla vai mitä ?!
Muovikyljen alla on peltiä (toivottavasti), ja kiinnikereijät muovikyljelle.

Ymmärsinköhän kysymyksen oikein? :?
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Re: W124 "muovikyljen" salat

Viesti Kirjoittaja Petri K »

markus_200E kirjoitti:W124vm 93-95 (olikohan näin...): mitä muovikyljen alla on, onko pelti "peitetty" muovilla vai mitä ?!
Pelti on maalattu, todennäköisesti sieltä ainakin edessä etupyöränaukkojen takana löytyy kilokaupalla kuraa ja hiekkaa.
Omasta löytyi etulokasuojan kotelosta noin 5 kg kerrostunutta kuraa ja oli siellä yksi hiiren raatokin.

Melkoisia kurankerääjiä nuo listat :evil:
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
mesujusa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 190
Liittynyt: Ke 14.12.2005 18:58
Paikkakunta: Rauma

listan irroitus...

Viesti Kirjoittaja mesujusa »

Irroitatteko usein.... esim joka kesä ja puhdistus / vahaus, voisi olla hyvä ja ajattelin ensi kesänä tehdä näin...
Ja jatkokysymys. Miten irroitetaan ehjänä... esim ovi, oven takareunan 2 ruuvia irti ja veto taaksepäin ??? ei kyllä inahtanutkaan ????
Mikä meni väärin vai lisää voimaa ?
Avatar
markus_200E
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 292
Liittynyt: La 25.02.2006 10:38
Paikkakunta: Pohjois-Ruotsi

Viesti Kirjoittaja markus_200E »

Ihan oikein Juhis ymmärsit, kiitos ! Juuri tuo muovin ja pellin väliin (mahdollisesti) jäävä lika mietityttää, sitä ei kait autoa ostettaessa juuri pääse kurkkaamaan ?

Mesujusa, siis että ne saa irti kotikonstein ?
Hyuandai Santa Fe 2.2D 4WD aut -12 50tkm
Chevrolet S-10 4.3 V6 -95 210tkm
Peugeot 207CC 1.6d -11 7tkm
MB W124 230E -87 254tkm
MB W124 200d -86 601tkm
MB W123 200 -85 147 tkm
Lynx Forest Fox -04 10tkm
Lynx Ranger -07 4tkm
Yamaha Bravo -85 >10 tkm

ex
Ford Falcon 4.0 aut -96
Saab 93 2.0 turbo aut cabriolet -99
Yamaha Viking III -04 1850 km
Peugeot 406 HDi -02 105 tkm
MB W124 200E -89 265 tkm
MB W123 200 -85 242 tkm
MB W123 230 aut. -79 225tkm
MB W123 230 -79
MB W123 240d -85 kolaroitu
Lynx 650 -84
VW Golf 1.6 -90
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: listan irroitus...

Viesti Kirjoittaja Jube »

mesujusa kirjoitti:Irroitatteko usein.... esim joka kesä ja puhdistus / vahaus, voisi olla hyvä ja ajattelin ensi kesänä tehdä näin...
Ja jatkokysymys. Miten irroitetaan ehjänä... esim ovi, oven takareunan 2 ruuvia irti ja veto taaksepäin ??? ei kyllä inahtanutkaan ????
Mikä meni väärin vai lisää voimaa ?
Itse olen irroittanut siten, että ne alimmat kiinnikkeet pitää "nykäistä" ulospäin niin irtoaa ja sitten vaan nitkutellu nätisti joka suuntaan niin on irroneet nuo muovihelmat...
Se helmakotelon päällä oleva muovi on kiinni ruuveilla alapuolelta ja sitten sen auton pitkittäis suunnassa menevän kumilistan alta.

Niin ja sen takimmaisen palikan alta voi paljastua kivoja ylläreitä :(

Itse putsaisin nuo helmojen alukset kunnolla ja sitten dinitrolin kotelonsuoja aine sinne väliin...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
mesujusa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 190
Liittynyt: Ke 14.12.2005 18:58
Paikkakunta: Rauma

vielä ovien kotelosta

Viesti Kirjoittaja mesujusa »

eli suora veto ulospäin ja lähtee....siis alareuna ja sitten siirto sivuttain jolloin irtoaa keskeltä. Menikö se näin?
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: vielä ovien kotelosta

Viesti Kirjoittaja Jube »

mesujusa kirjoitti:eli suora veto ulospäin ja lähtee....siis alareuna ja sitten siirto sivuttain jolloin irtoaa keskeltä. Menikö se näin?
No siten ainaki lähtee, että taitat koko muovia ylöspäin ja nitkuttelet muutaman kerran niin lähtee...

Ei ole varmaan ihan oikeaoppinen tyyli ja kiinikkeitä menee usein muutama rikki, mutta irtoaa ehjänä. Ja kiinikkeitähän saa uusia kl:stä tai vehosta. (Ovat muistaakseni suht kalliita, ~1€/kpl)
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
kttopar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 908
Liittynyt: Su 28.12.2003 10:29
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja kttopar »

Muovi kannattaa ehdottomasti irrottaa ensin alareunasta yksi kiinnike kerrallaan vipuamalla ovesta ulos päin lähtien toisesta reunasta mutta vain viisi senttiä korkeintaan muuten rapsahtaa yläkiinnikkeet.
Vaarana on, että itse muovin kiinnitysreiät murtuvat , kiinnikkeitä tietysti saa uusia.
Muovissa on myös kaksi ruuvia muistaakseni yläreunassa. Kun alakiinnikkeet on saatu irti niin levy lähtee pituussuunnassa siirtämällä irti. Esim takaovi siirtämällä eteenpäin. Etuoven muovi lähtee myös pituussuunnassa siirtämällä samalla tavalla mutta taisi olla taaksepäin.
Ajopelit:
Yamaha XJ900, -90
Suzuki T500 Titan, Japanin Jawa, -73 museorekisterissä
Honda CB 350, -72, cafe racer
MB, ML. -05, 320 CDI, automaatti, emännän auto
MB, ML, -09, 320 CDI, automaatti, omassa käytössä
MB, ML, -05, 320 CDI automaatti, vara-auto
MB 124 -88 300 CE Coupe Automatic, pukeilla ja otan käyttöön kun pääsen eläkkeelle 2024.
Yamaha RD400 vm-78, historic race kilpapyörä, museorekisterissä.
Mehtuuauto Chevrolet Fleetside Silverado -89 Pick Up, 4*4 Aut., 6,2 L V8 Detroit Diesel
Vene,Bella 7501 , Volvo Penta DuoProp 130 hv meridiesel sisäperämoottori
FORD 3600 traktori, vm 75
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

markus_200E kirjoitti:Ihan oikein Juhis ymmärsit, kiitos ! Juuri tuo muovin ja pellin väliin (mahdollisesti) jäävä lika mietityttää, sitä ei kait autoa ostettaessa juuri pääse kurkkaamaan ?
Voi tietysti myyjä katsoa vähän pitkään jos käyt repimään kylkimuoveja irti kun olet autoa katsomassa. :lol:
kttopar kirjoitti:Muovi kannattaa ehdottomasti irrottaa ensin alareunasta yksi kiinnike kerrallaan vipuamalla ovesta ulos päin lähtien toisesta reunasta mutta vain viisi senttiä korkeintaan muuten rapsahtaa yläkiinnikkeet.
Vaarana on, että itse muovin kiinnitysreiät murtuvat , kiinnikkeitä tietysti saa uusia.
Muovissa on myös kaksi ruuvia muistaakseni yläreunassa. Kun alakiinnikkeet on saatu irti niin levy lähtee pituussuunnassa siirtämällä irti. Esim takaovi siirtämällä eteenpäin. Etuoven muovi lähtee myös pituussuunnassa siirtämällä samalla tavalla mutta taisi olla taaksepäin.
Ainakin Coupen etuovessa on muistaakseni vain yksi ruuvi...vai olikohan niitä kuitenkin kaksi, no katsomalla selviää. Ja etuoven yläkiinnikkeet lähtevät vetämällä muovia kyljenmukaisesti taaksepäin.

Takaoven takapuolella ja etulokasuojassa olevat paneelit irtoavat ihan vetämällä suoraan ulospäin.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Ari V.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Pe 19.03.2004 13:02
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Ari V. »

Onko muuten kukaan heivanut hittoon noita kylkimuoveja ja laittanut tilalle jotain listatsydeemiä. Nuo kylkipahvithan ei rehellisesti sanottuna autoa ainakaan kaunista.....
Entä kokemukset alla olevan pellin kunnosta?. Kuinka yleistä kuppa oikein on?
Raaka Arska
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
Väisänen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 415
Liittynyt: La 13.12.2003 14:50
Paikkakunta: Jämsä.

Viesti Kirjoittaja Väisänen »

Ari V. kirjoitti:Onko muuten kukaan heivanut hittoon noita kylkimuoveja ja laittanut tilalle jotain listatsydeemiä. Nuo kylkipahvithan ei rehellisesti sanottuna autoa ainakaan kaunista.....
Nyt sohaisit muurahaispesää...
mesujusa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 190
Liittynyt: Ke 14.12.2005 18:58
Paikkakunta: Rauma

Ei kun irrottelemaan....

Viesti Kirjoittaja mesujusa »

Kiitos vinkeistä. Itelläni oli toi -87 josta listat lähti mukavasti ja suunnilleen samanlaisesti näköjään noi facelift koko-paneelitkin irtoaa. Kun muistelen -87 suomimesen listanalusia, niin kyllä on varma että avaan ton saksantuonnin paneelit. Putsaus ja kotelosuoja.... ja parin-kolmen vuoden välein. Kyllä sieltä usein ainakin pienen yllärin voi löytää oli sitten tuonti tai suomipeli. Ovien alatakakulmat happani ja kaikkien listanreikien kohdat oli kans usein ruvella. Sitten kun ruoste tulee takaa läpi on jo korjauspalojen paikka. Kattelin että ovissa oli joku äänieristemassa joka oli kuivunut ja tippunut palasina oven pohjalle. Sitten ovet massattiin korimassalla ja seuraus oli se että valumavedet eivät tulleet reijistä vaan tekivät tekoaltaita oven alaosaan. huh huh...Tässä paikassa suora pelli ja listat teipeillä niin olis mesen kyljet ikuiset........ no hyvä näinkin.
Jos auto on muuten siisti ja huollettu timakka peli, niin kyllä niiden muovihelmojenkin kanssa voi auton huoletta ostaa.
Avatar
enska
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 1978
Liittynyt: Ti 17.06.2003 23:21
Paikkakunta: stadi ja sisäkehä

Viesti Kirjoittaja enska »

Ari V. kirjoitti:Onko muuten kukaan heivanut hittoon noita kylkimuoveja ja laittanut tilalle jotain listatsydeemiä. Nuo kylkipahvithan ei rehellisesti sanottuna autoa ainakaan kaunista.....
Entä kokemukset alla olevan pellin kunnosta?. Kuinka yleistä kuppa oikein on?
Miksi repiä irti kun kapea listainen mallikin on keksitty... ej ymmärrä
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
Avatar
Ari
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1319
Liittynyt: Ke 09.04.2003 07:25
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ari »

Ainakin 190:sen kohdalla tuntuu näemmä olevan äärimmäisen tärkeää ostajille,että auto on uudempaa kylkimuovista mallia.Kai ne sitten tekee autosta niin paljon makeemman?

Sen verran helposti nuo osat lähtee ainakin 190:sessä että voi suositella kaikille niiden irrottamista,niin ainakin tietää mitä siellä alla on.
Varoituksen sana paikallaan kiinnikkeistä:aika kestäviä ovat,mutta jos syystä tai toisesta niitä joutuu hommailemaan,niin useamman kympin laskuun saa varautua.Itse ostin yhtenä perjantaina pussillisen,ja kas kummaa,hakiessani maanantaina lisää,oli KL:n hinnat nousseet.Jäi vähän paha maku tuosta.Ehkä sattumaa?Tai ehkä joku päättävä elin oli huomannut että tavaraa menee joten on hinnan tarkastuksen paikka?
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
Ari V.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Pe 19.03.2004 13:02
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Ari V. »

Niin makuasioitahan nuo ulkonäköseikat on, ei ollut tarkoitus sinänsä arvostella kenenkään makuvalintoja, löytyyhän noita muovikylkiä itseltäkin kaksinkappalein.Meinasin vaan, jos ja kun nuo kylkipahvit ovat ns. tikittävä aikapommi, joka vieläpä usein on jo räjähtänyt käsiin, kun auton ostaa, niin eihän sellainen konstruktio järkevä ja hyvä voi olla, ja jos ei ne ulkonäköäkään paranna, niin miksei poistaisi niitä? - eipä niitä sitten -95 jälkeen oo enää tehtykkään, joten on kai se tehdaskin niissä jotain hokanut.
Miltähän W140 ässä näyttäisi ilman niitä hmmmmmmmmm..........
Raaka Arska
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
AK47
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2657
Liittynyt: Ti 10.08.2004 20:00
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Ari kirjoitti:Ainakin 190:sen kohdalla tuntuu näemmä olevan äärimmäisen tärkeää ostajille,että auto on uudempaa kylkimuovista mallia.Kai ne sitten tekee autosta niin paljon makeemman?

Sen verran helposti nuo osat lähtee ainakin 190:sessä että voi suositella kaikille niiden irrottamista,niin ainakin tietää mitä siellä alla on.
Varoituksen sana paikallaan kiinnikkeistä:aika kestäviä ovat,mutta jos syystä tai toisesta niitä joutuu hommailemaan,niin useamman kympin laskuun saa varautua.Itse ostin yhtenä perjantaina pussillisen,ja kas kummaa,hakiessani maanantaina lisää,oli KL:n hinnat nousseet.Jäi vähän paha maku tuosta.Ehkä sattumaa?Tai ehkä joku päättävä elin oli huomannut että tavaraa menee joten on hinnan tarkastuksen paikka?
Kansa tahtoo kuvia irroituksesta ja mitä alta löytyy. Itsellä repsottaa oikea takalistan pikkupala takalokarin kohdalta ja alla on varmaan jotain vastenmielistä. Tulossa on korisarja (AMG/190) ja jos se miellyttää , niin vois samalla kun se maaluuttaa niin laitella koko auton maalit kuntoon myös muovien alta...... Ei vaan viittis repiä väärin niitä muoveja irti, muovi kun on niin hötöä ainetta.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Avatar
Ari
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1319
Liittynyt: Ke 09.04.2003 07:25
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ari »

Kyllä tuo muovi varsin kestävältä vaikuttaa.190:sessä alaosa vedetään ensin jos kohtuuvoimalla lähtee,ja oviopaneelithan sitten vedetään yläosan osalta auton perää kohden.Voi tietysti olla tiukeenkin tuntuiset vetää jos ei ole koskaan irrotettu.
Hei,vasta hokasin että taannoin kuvasin kiinnitysosat ja laskinpa vielä eri osien tarpeen(kpl).
Pistetäänpäs ne nettiin ja linkkiä peliin:
http://uk.pg.photos.yahoo.com/ph/matsuj ... .dir=/af4b
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
rokka
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 108
Liittynyt: Pe 04.11.2005 18:27

Viesti Kirjoittaja rokka »

Tuo muovilistan yläreuna leikkaa maalipinnan puhki,hiekkaa välissä ja tärinää.Siitä alkaa ruostumaan,samoin listankiinnikkeiden rei`istä.Pesussa kannattaa kiinnittää huomiota juuri listojen saumoihin.
Avatar
Juho R
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 123
Liittynyt: Ke 15.10.2003 20:42
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja Juho R »

Itse kurkkailin vähän hantin oven ja lokarin muovien alle, ja tulihan siinä samalla sitä ovea vähän hiekkapuhallettua ja maalattua, loput ovet sitten kun lumet vähän lähtee, ovi ei ollut niin paha kuin odotin
kuva ovi
lokasuoja oli sitten vähän heikompi esitys, ja sille ei viittinyt tehdä edes mitään, taitaa mennä molemmat lokarit vaihtoon lokari
Kannatta myös vilkasta sinne oven ylälaitaan, näyttää ruoste sielläkin viihtyvän hyvin karmi
Auto oli M-B 200D W124. vm93
Ja M-B 200D W123. vm79
Ex: M-B 190B 2.0 W201. vm86.
--Niillä tehään mitä on--
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Ari V. kirjoitti:Onko muuten kukaan heivanut hittoon noita kylkimuoveja ja laittanut tilalle jotain listatsydeemiä. Nuo kylkipahvithan ei rehellisesti sanottuna autoa ainakaan kaunista.....
Minä voin kyllävaihtaa muovihelmasi vanhemman mallin kapeisiin listoihin.
Käyvät kyllä uudemman mallin oviin, eikä sinun tarvitse edes maksaa väliä :D
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
AK47
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2657
Liittynyt: Ti 10.08.2004 20:00
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Ari kirjoitti:Kyllä tuo muovi varsin kestävältä vaikuttaa.190:sessä alaosa vedetään ensin jos kohtuuvoimalla lähtee,ja oviopaneelithan sitten vedetään yläosan osalta auton perää kohden.Voi tietysti olla tiukeenkin tuntuiset vetää jos ei ole koskaan irrotettu.
Hei,vasta hokasin että taannoin kuvasin kiinnitysosat ja laskinpa vielä eri osien tarpeen(kpl).
Pistetäänpäs ne nettiin ja linkkiä peliin:
http://uk.pg.photos.yahoo.com/ph/matsuj ... .dir=/af4b
Elikkäelikkä, jopas on niitä kiinikkeitä... Jos kaikki hajoaa irroittaessa niin kalliiksi tulee... ;) Euro kappaleelta on hyvä pisnes kiinikkeiden tekijälle. Vaan parempi se että kiinikkeet hajoaa, kun että pelti taipuu tai muovihelmat hajoaa.

No, nyt on hyvät kuvat, nuista selviää rakenne hyvin ja eiköhän nuo helmat saa irti näiden kuvien ja ohjeiden perusteella. Saa nähdä missä kunnossa muovien alustat on...... Jännittää...
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Avatar
Ari
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1319
Liittynyt: Ke 09.04.2003 07:25
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ari »

Eipä siinä välttämättä riku mitään jos hyvin käy,ja on noissa kiinnikkeissä 30sentin hintaisiakin..taitaa olla useimmat selkeästi alle euron.
Itse otin sattuneista syistä irti yhden ovipaneelin heti kiinnityksen jälkeen ja helposti lähti ja ehjänä kaikki klipsut .
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
Avatar
VILI
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 25
Liittynyt: Ma 29.03.2004 20:46
Paikkakunta: PERTTELI

Re: vielä ovien kotelosta

Viesti Kirjoittaja VILI »

Jube kirjoitti:
mesujusa kirjoitti:eli suora veto ulospäin ja lähtee....siis alareuna ja sitten siirto sivuttain jolloin irtoaa keskeltä. Menikö se näin?
No siten ainaki lähtee, että taitat koko muovia ylöspäin ja nitkuttelet muutaman kerran niin lähtee...

Ei ole varmaan ihan oikeaoppinen tyyli ja kiinikkeitä menee usein muutama rikki, mutta irtoaa ehjänä. Ja kiinikkeitähän saa uusia kl:stä tai vehosta. (Ovat muistaakseni suht kalliita, ~1€/kpl)
Jep maksaa 167 EKEE koko kiinnike lajitelma kylkiin
EX W123 MB 280 E automatic
EX Volvo 960 3.0
W124 200d -95
Ari V.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Pe 19.03.2004 13:02
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Ari V. »

Ari V. kirjoitti:
Onko muuten kukaan heivanut hittoon noita kylkimuoveja ja laittanut tilalle jotain listatsydeemiä. Nuo kylkipahvithan ei rehellisesti sanottuna autoa ainakaan kaunista.....


Jube kirjoitti:
Minä voin kyllävaihtaa muovihelmasi vanhemman mallin kapeisiin listoihin.
Käyvät kyllä uudemman mallin oviin, eikä sinun tarvitse edes maksaa väliä


Täytyy pitää mielessä , jos keminmaalla päin sattuu kulkemaan. Sisältyykö ruosteenpoisto ja maalaus tarjoukseen :D
Raaka Arska
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
dollarihymy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 167
Liittynyt: Ma 20.12.2004 07:33
Paikkakunta: varisto city

Viesti Kirjoittaja dollarihymy »

musta nuo muovit tuo näköä tuolle kyljelle.. mutta täähän on sitä puhdasta omaa mielipidettä vaan :D
MB 200 - 85 . 2.0 w 124
MB 190 - 90 . 2.0 w 201
Chevrolet caprice stw -93 . 5.0
Vastaa Viestiin