300TD sovitusta...

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
MjN
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 40
Liittynyt: Ke 26.10.2005 11:51
Paikkakunta: Honkajoki

300TD sovitusta...

Viesti Kirjoittaja MjN »

Onko kellään tietoa/kokemusta 300TD asennuksesta W201 koppaisen keulalle? Tällä hetkellä patana on 250D. Täytyykö muutta esim moottorin korvia?
Ps: Pian myynnissä hyväkuntoinen 2,5 diiselimoottori apulaitteineen :wink:
Avatar
reimah
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 254
Liittynyt: Su 29.01.2006 15:15
Paikkakunta: Puuppola

Viesti Kirjoittaja reimah »

Vito 134 cdi
w212
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=7722
Siinä myös samainen musta 190nen 300TurboD 24V.

Ja taitaapa nimimerkki "Mikko.K"lla olla myös 12venttiilisellä 300lla W201.
Avatar
Mikko K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1559
Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

300 : sen korvilla käy paikalleen . Vaihdelaatikkoa joutuu vetää muutaman cm taaksepäin . Kyllä se sinne sopii :oops:
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Avatar
MjN
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 40
Liittynyt: Ke 26.10.2005 11:51
Paikkakunta: Honkajoki

Viesti Kirjoittaja MjN »

Jees... tosiaan mulle tulee ihan tollanen köyhän miehen 12V kone.
haaveena olis kans se 24venanen mutta vielä on budjetti vähän alakanttiin... Mahtuukohan vakio syyläri vielä nokalle vai pitääkö se siirtää lukkopellin alle?
Tarkotus olis nyt sitten aluksi hetki ajella tolla vakio kutosella ja josain vaihees sitte alkaa ottaan voimaa siitä...
Katotaan kauanko se 147hp riittää :wink:
Aki P
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4140
Liittynyt: Pe 23.01.2004 19:32

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Turhan kova homma jos meinaa kuutosen vakioksi jättää w201:n pellin alle :wink:
Kaikki vaan irti!
Joku mersupurkaamo??
Avatar
Mikko K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1559
Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Kyllä syylärin joutuu lukkopellin alle väsäämään. ( mulla on 250 turbo ja siinä se on jo alkujaan lukkopellin alla ) Mutta samalla suurentelin keulaa ja laitoin 300 turbon ison syylärin ei lämpö ongelmaa :idea:
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Avatar
MjN
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 40
Liittynyt: Ke 26.10.2005 11:51
Paikkakunta: Honkajoki

Viesti Kirjoittaja MjN »

Mahtaa keulalle tulla ahdasta ku sinne tarttis syylärin lisäks saada vielä kohtuu kokoinen kuuleri (vielä hakusissa) ja öljynlauhdutin.

Tarttis torstaina käydä toinen kone hakemas ku kaveri sen saa irroteltua,
sitte saiski alkaa irrotteleen tuota niiiiin tehottomalta tuntuvaa kakspuokkia..
Täytyy jossain vaiheessa laitta muutama kuvakin ku saadaan homma eteneen.
Näillä näkymin toi kolmesatanen ei kauaa kerkee vakiona konepellin alla majaileen..
Avatar
Dieselpower
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 463
Liittynyt: Su 11.07.2004 21:01
Paikkakunta: Kivialho City

Viesti Kirjoittaja Dieselpower »

Joko kummi palaa????? 8) :) :)
RED POWER IHC DT-358
Vastaa Viestiin