mb 123 -82 240d turbotus apua!

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
kobelco
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ke 08.03.2006 18:35
Paikkakunta: joensuu

mb 123 -82 240d turbotus apua!

Viesti Kirjoittaja kobelco »

voisko kukaan kertoa mikä turbo ois järkevin laittaa pellin alle riittäs näin aluksi 150-200 heppaa omiin tarpeisiin! :) riittäkö esim saabin turpo/jäähdytin vai mikä pitäs olla!tarkotus olis rakentaa niin halvalla kuin mahdollista mutta ei huonosti ! vinkkejä saa laittaa mitä muistaa ja keksii!! kiitos jo etukäteen kaikille jotka viittii vastailla! :D
Viimeksi muokannut kobelco, To 09.03.2006 15:58. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
sooppa
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1164
Liittynyt: Ke 16.06.2004 18:51
Paikkakunta: vaasa

Viesti Kirjoittaja sooppa »

Halvalla ei saa kun p.....kaa ja katoppa tuolta turpo-osastolta,siellä on enemmän keskustelua asiasta.
vw golf variant -97,vw vento -96.
Avatar
nokileka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 515
Liittynyt: La 17.04.2004 00:19

Viesti Kirjoittaja nokileka »

pökkää tuo kiinni. lupaan että tehoa ei tule yli 200hv:
http://www.blocket.se/vi/7402211.htm?ca=1_5_s
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
kobelco
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ke 08.03.2006 18:35
Paikkakunta: joensuu

Viesti Kirjoittaja kobelco »

sooppa kirjoitti:Halvalla ei saa kun p.....kaa ja katoppa tuolta turpo-osastolta,siellä on enemmän keskustelua asiasta.
sen takia halvalla yrittäisin rakentaa kun ei tuo aihiokaan niin laadukas ole :D

nettiauto id: 641553
Avatar
Antti M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1064
Liittynyt: Ti 28.09.2004 09:57
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti M. »

Tehotavoitteen joudut pudottaan tuonne sadan hepan tienoille jos meinaat halvalla päästä tai sitte nakkaat 3 litrasen paikoilleen ja siihen turbon nii pääset jonneki 130hp tehoihin kohtuu rahalla. Turboa ei kannata ottaa bensakoneisesta. Tuohon sopis hyvin 300sen alkuperäinen turbo joita tääläki foorumilla on vähä väliä myynnissä. Kuuleri ois hyvä olla tietty, paljon on harrastettu sellasia kuulereita, et on ostettu irralliset kennot ja hitsattu/hitsautettu sitte sopivat päädyt niihin. Imu- ja pakosarjat joudut väsäillä uudet ja isompi pakoputki. Pumpun käytät penkisä ja sanot että syötöt ja kierrokset täysille. Öljynlauhdutin ois hyvä olla ja turbon öljynpaluu pitää tehdä sitte riittävän suuresta putkesta (n.20mm) ja mennä mahd. suoraan alas ja päätyä mieluiten öljypinnan yläpuolelle.

Tonni tuohon äkkiä menee rahaa vaikka koittaa säästellä ja tekeeki ite ja noilla eväillä tehoja tulee se vähä reipas 100 heppaa jos kaikki onnistuu. Enempi jos haluaa niin sitte rahaa palaa rutkasti enempi.
Millhill Performance
-Built With Pride-
Vastaa Viestiin