Olisko vinkkejä mistä saa(muualta kuin veholta)ylikoko mäntäsarjan ja muut alakertaremonttihilut? Onko 24v mallissa sama alakerta kuin 12v?Nimim. kansiremppa tehty ja öljyä kuluu lähes litra/1000km ja ottaa päähän
hak269 kirjoitti:Olisko vinkkejä mistä saa(muualta kuin veholta)ylikoko mäntäsarjan ja muut alakertaremonttihilut? Onko 24v mallissa sama alakerta kuin 12v?Nimim. kansiremppa tehty ja öljyä kuluu lähes litra/1000km ja ottaa päähän
Mistäpä se sitä öljyä lutraa pihalle? Vai syökö se sitä öljyä niin paljon?
Mulla tihkuu etupuolelta kansipahvin välistä öljyä pihalle.
Kevällä olis tarkotus ottaa kansi pöydälle.
Kysyppä RTO tuonnista mä olen omaan OM617 moottoriin tilannu sieltä osia ja mielestäni on kohtuu hintaisia, ollu myös tosi ystävällinen ja asiantunteva palvelu.Männät maksoi tuohon vanhaan superdieseliin 90€ kpl.
Jos sieltä on männärenkaita poikki ja ajettu tietämättä siitä niin sylinterit voipi olla tiensä päässä. Kuten kävi omassa 190E:ssä. Nelos pytty oli kulunut ihan piloille.
Kone ei ole ollut purettuna joten vaikea sanoa riittäiskö uudet männänrenkaat ja hoonaus. Puristuspaineet on hyvät ja tasaiset mutta ohivuotoja en oo mitannu, veikkaan että on koska kone huohottaa reilusti. Vaihtomoottorikin kävis jos hyvä löytyisi,mutta tiedä sitten niistäkään...