Konin alusta!
Konin alusta!
Tuli tos tänään ostettua konin special iskarit.. pitäis viel jouset hommata. Mistä kannatais hommata? Tollanen 40mm madaltavat jouset tarttis...!? 

MB 190E 2.0i vm.90
Juu...ekaks meinasin konin specialia, tai siis mulla oli jo ne. Sanottiin että voi olla aikamoinen kivijyrä ajaa noitten sporttien kaa. Joten otin sit specialit. Mutta kävin sittenki vaihtaa sportit. Saa nähä sit millanen ajettava tulee.. toivottavasti hyvä!? Tiistaina menee auto vianorille siellä laittaavat paikoilleen ja säätää samalla kulmat kohilleen. Just vaihdoin tos myös etuvakaajan puslat. Ens viikol katsastukseen! 

MB 190E 2.0i vm.90
-
- Vakiokalustoa
Paljos maksoi/maksaa ne specialit?
Kyllä ne weitecit tuollasessa neloskoneisessa bensassa ainakin mulla on toimineet ihan kiitettävästi. Eikä ne mitkään tolkuttoman jäykät ole joten tuskin ne iskaritkaan sitä pilaa. Perä autossa on vähän ylhäällä, eli joka nurkassa on saman verran tilaa lokarin ja renkaan välissä. Joskus kun jaksaa niin pitäisi varmaan ottaa puoli kierrosta takajousista pois.
Kyllä ne weitecit tuollasessa neloskoneisessa bensassa ainakin mulla on toimineet ihan kiitettävästi. Eikä ne mitkään tolkuttoman jäykät ole joten tuskin ne iskaritkaan sitä pilaa. Perä autossa on vähän ylhäällä, eli joka nurkassa on saman verran tilaa lokarin ja renkaan välissä. Joskus kun jaksaa niin pitäisi varmaan ottaa puoli kierrosta takajousista pois.
-
- Vakiokalustoa
Itel 215/40/17 ja myös et35. Mut tietääkseni mersus on sillain ku madaltaa niin renkaat menee sillain että...ajatellaan jos autoa katsotaan keulasta niin renkaat joustavat yläviistoon moottoria kohti! Joten silloin ne eivät ainakaan ota lokarin reunoihin niin herkästi kiinni. Vai olenko väärässä? Bmw:ssä taitaa olla sama juttu.. 

MB 190E 2.0i vm.90