Olis haaveena hommata konin alustasarja 190E mersuun. On vain aika hinnakas mut varmasti laatu puhuu puolestaan. Onko kenelläkään omassa autossa ks. alustasarjaa? Ja miten on toiminut? Ja paljo makso?
riippuu mitkä jouset sulla on.. mulla oli KILEN -40mm ja konin sportit.Maantiellä kyyti oli todella hyvä mutta jouset olis saanut olla hieman jäykemmät. vaikka säädöt oli tapissa niin silti raapi välillä kaariin.eteen maksoi polar autovarusteella oulussa 499 ja taakse huutonetistä 189€.
Itsellä on edellisen omistajan toimesta konin alusta laitettuna -60mm, pirun hyvältä tuntuu kyllä maantie-ajossa, aivan niinkuin joku aikasemmin sanokin. Mutta kaupungissa se on noiden levikkeiden kanssa melko hankalaa kun kokoajan tahtoo johonkin kiinni ottaa.
zupe kirjoitti:Itsellä on edellisen omistajan toimesta konin alusta laitettuna -60mm, pirun hyvältä tuntuu kyllä maantie-ajossa, aivan niinkuin joku aikasemmin sanokin. Mutta kaupungissa se on noiden levikkeiden kanssa melko hankalaa kun kokoajan tahtoo johonkin kiinni ottaa.
Sori nyt OT mutta missäs on Zupen autosta kuvia??
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..