200hv cdi Vito

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4765
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Enää ei tarvi ostaa koko injektoria.
Diiselikorjaamoilta voi kysyä mb 3,0cdi amg, suutinkärkiä ja vaihdattaa ne.
Jos itse suuttimet irroittelee, niin viidensadan luokkaa voisi operaatio olla.
Auton särkemistä on sitten mukavampi jatkaa, vakioahtimella, tai suuremmalla.
Pelkkä suutinoperaatio antaa lisätehoa noin 10hv/per sylinteri 1600bar järjestelmissä, 1350bar systeemissä hiukan vähemmän.
Suosittelen suuttimia, vakavien vaurioiden teko helpottuu suunnattomasti.
Vesku tietääkin taas niistä enemmän liittyen auton tyyppiin.
Karallalla voi tietenkin joku nöösipoika käyttää, jos pelottaa.
Tosi mies laittaa tuning-boxin ja säätää siitä tenkua lisää.

Niinkuin Vesku jo tuossa kirjoitteli, niin lastuts on hyvä tapa aloittaa harrastus, niin kestää autokin, mikä ei loppujen lopuksi niin suurikaan häpeä ole.

Samalla siinä tutustut mieheen, jonka apua kuitenkin myöhemmin tarvitset, jos harrastusta jatkat.
.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
jukis
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 166
Liittynyt: La 27.11.2004 19:00
Paikkakunta: TurkuSaloPeriferia

Viesti Kirjoittaja jukis »

---O.T ALKAA---

Päivää vaan herroille!
Ihan vaan sivujuonena, ei tosiaan voi olla huomaamatta, että on tuo kevätaurinko alkanut paistaa ja tietkin sulaa... :D

jukis

--O.T PÄÄTTYY---
Vastaa Viestiin