Moro! onko kova homma vaihtaa 126:seen lämppärin kenno? auto on vuosimallia 81 300D automaatti... ja mikähän laatikkoa vaivaa kun se ei pykällä pienempää eikä kickdown toimi! kolmenkympin vauhdissa vaihtaa jo isoimman pykälän päälle...
Kennon vaihdossa en osaa neuvoa. Mutta mites? minkä mallin ässä on alunperin ollut. Vai onko jopa alkuperänen SD?
Jos auto on vanha bensapeli niin laatikon KD ei toimi siksi kun KD-rele ei saa moottorin kierrossignaalia. Vai saako? (onko vauhtipyörällä kierros anturia)
Ja laatikolle pitäsi mennä kaasuvivustosta vaijeri tai vipu. Tätä vaijeria tai vipua kirimällä /lyhentämällä saa laatikon vaihtamaan vasta kovemmilla kierroksilla.
Auto alkujaan 280se ja laatikko on bensasta. Remontin jälkeen laatikko pelasi vähän aikaa hyvin. Myös KD toimi. Vika ei ole vaijerissa eikä säädöissä... alipaineletkut on käyty läpi eikä vuotoja ole löytynyt. öljyä on tarpeeksi. Kaikki johdot sun muut on kunnossa. Vian täytyy olla laatikon sisällä. En ole aiemmin noita automaatteja rempannut, mutta vielä minä tuon lootan puran! Jos ei vika löydy niin vaihdan koko lootan...