190 2.3 16v nokkaketjun vaihto

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
futaa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 61
Liittynyt: Ti 27.04.2004 10:15
Paikkakunta: Turku

190 2.3 16v nokkaketjun vaihto

Viesti Kirjoittaja futaa »

Moron!

Kysyisin yhtä asiaa asiasta enemmän perillä olevilta :

Kuinka usein kyseiseen moottoriin kannattaa ketju vaihtaa?

Onko muuta mitä kannattaa samalla vaihtaa?
Muuta huomioitavaa?

En ole itse vaihtamassa vaan annan työn todellakin sellaiselle joka on niitä ennenkin tehnyt.

Auto menee vaan pikkuveljelle :( kun itselleni tulee uusi mersu alle piakkoin , ajattelin vain että auto sitten pysyy kunnossa jatkossakin :), itse olen autoa pitänyt todella hyvin ja surku tulee puseroon kun siitä luovun, mutta onneksi ei lähde kauas jos tulee ikävä :)

Kiitokset jos jotain tietoa löytyy tosta nokkaketjun vaihdosta..

Jani
w211 e320 Sedan Avantgarde Amg-styling vm. 2002
ex c230 kompressor Sport ATP vm. 97
ex 190 2.3 16v vm. 85
Avatar
peteracing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 496
Liittynyt: To 19.08.2004 19:43

Viesti Kirjoittaja peteracing »

samalla sit mekaaniseksi se ketjunkiristys jos pikkuveli innostuu hemmotteleen kierroksilla...
power is nothing without control...
Avatar
jameri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe 25.03.2005 23:14
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jameri »

kannattaa vaihtaa liian usein taitaapi olla sama kun meillä oli eli yksirivisellä ketjulla ja jos sen unohdat ja poikki mennee.

Teetä työ alkuperäisillä osilla varaa sellaaaaset 2500-3000€ projektiin rahaa :oops:

Bi-metalli venttiilit, kaikkipyörät, kannen koneistus,,,,, kysäse paikallisesta Vehosta tai saat varmaan täältäkin tiedon näitä kiitureita on aikas monella.

Nimimerkki: kaksikertaa poikki.
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Vastaa Viestiin