Päevää
Taas onkelmia meben kanssa. Ajettaessa auto vaeltaa ikävästi puolelta toiselle. Klappia tuntuu ohjauksessa olevan. Alla kylläkin jo ehtoopuolen goodyearit. Mitä kannattaa vaihtaa edestä pallonivelten lisäksi.
Ohjauksen "apuohjaustanko"???
Paljonko k.o "tanko" maksaa.
Ohjaussimpukkaan en ole korjaussarjaa laittanut vaikka kuulemma semmonenkin löytyy. Kiristettyn kyllä on simpukkaa kertaalleen.
Mitä muita tulee mieleen
Ohjattavuus huono
Ohjattavuus huono
MB 300 TDT -87 A
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Ei ole lukituspultti löystynyt simpukan alapuolelta? Siitä mistä lähtee simpukasta ensimmäinen ohjausvarsi.
Joskus oli mullakin siitä pultti löysällä. Ilkeesti kolkatti kun ajoi epätasaisempaa tietä pitkin.
Ja muutenkin vaelteli ajaissa.
Sen näät kun meet auton alle ja toinen heiluttaa rattia että antaako se siitä poorituksesta perix.
Joskus oli mullakin siitä pultti löysällä. Ilkeesti kolkatti kun ajoi epätasaisempaa tietä pitkin.
Ja muutenkin vaelteli ajaissa.
Sen näät kun meet auton alle ja toinen heiluttaa rattia että antaako se siitä poorituksesta perix.
Jos kuitenkin aloitat renkaista. Eli onko ne pyöreät? Eli ei ole mitkään "palat" ulompana kuin toiset ja ei ole kuluneita "laikkuja" renkaissa.
Itsellä kun on noista ehtoopuolen Good Yeareista menneet rungot muutaman kerran rikki ja silloin ei Mersu kulje suoraan.
Jos renkaat ok niin sitten klappien kimppuun kuten edellä on opastettu.
Itsellä kun on noista ehtoopuolen Good Yeareista menneet rungot muutaman kerran rikki ja silloin ei Mersu kulje suoraan.
Jos renkaat ok niin sitten klappien kimppuun kuten edellä on opastettu.
Kyllä nuo renkaat on ihan ajokuntoset ja silleen ehyet, että ei mitään epäsuhtaisia kulumisia näy. Rengaspaineet ok.Rassaaja kirjoitti:Jos kuitenkin aloitat renkaista. Eli onko ne pyöreät? Eli ei ole mitkään "palat" ulompana kuin toiset ja ei ole kuluneita "laikkuja" renkaissa.
Itsellä kun on noista ehtoopuolen Good Yeareista menneet rungot muutaman kerran rikki ja silloin ei Mersu kulje suoraan.
Jos renkaat ok niin sitten klappien kimppuun kuten edellä on opastettu.
Ohjausiskunvaimenninta ja palloniveliä veikkailen. Ei oo kerenny auton kimppuun lähiaikoina.
Voisko johtua myös takapään ongelmista? Alustan osia kyllä olen aika paljon vaihtanut, mutta vielä vois olla jotain...

MB 300 TDT -87 A
Alapallot voisi olla hyvä tarkastaa-onko kolinoita/narinaa etupäässä?
Apusimpukka kanssa tarkastukseen. Takapäästä alatukivarren uloimmat puslat on syytä tarkastaa-haulla löytyy ohjeet tarkastuksiin. Ohjausiskunvaimentimesta en osaa sanoa, ainakaan w123:ssa en ole sillä huomannut olevan merkittää vaikutusta ajoon.
Apusimpukka kanssa tarkastukseen. Takapäästä alatukivarren uloimmat puslat on syytä tarkastaa-haulla löytyy ohjeet tarkastuksiin. Ohjausiskunvaimentimesta en osaa sanoa, ainakaan w123:ssa en ole sillä huomannut olevan merkittää vaikutusta ajoon.
Jos ohjausiskari on rikki niin kyllä vaihto kannattaa.Sen huomaa jos muut alustan osat kunnossa.Näin ainakin minun autossa. Ohjauksen lievä rauhattomuus ja pirullinen kolahtelu loppuikardaani kirjoitti:Alapallot voisi olla hyvä tarkastaa-onko kolinoita/narinaa etupäässä?
Apusimpukka kanssa tarkastukseen. Takapäästä alatukivarren uloimmat puslat on syytä tarkastaa-haulla löytyy ohjeet tarkastuksiin. Ohjausiskunvaimentimesta en osaa sanoa, ainakaan w123:ssa en ole sillä huomannut olevan merkittää vaikutusta ajoon.
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex