Taas on vajaassa vuodessa taitettu 40 000 km 2,5 D:llä. Viime aikoina ongelma seuraava:
Seilaa niin h-vetisti, siis ohjaus. TOIMENPITEET, MITÄ TEHTY:
-ohjausvaimentimen vaihto
-pyöränkulmien säätö (tehty viime syksynä, uusittu muutama tukitanko taalse)
-etupyörän laakerit vaihdettu
-AUTO tarkistettu Suomen eniten hylkäävällä katsastusasemalla Järvenpäässä, -Tulos: ei väljää. Asema sijaitsee hovikorjaajan seinänaapurissa.
Kysymys:
Itse olen jo tottunut pieneen heiluntaan, joka korostuu NASTARENKAITTEN ollessa alla (Euromaster -paskat).
Voiko iskarit / jouset aiheuttaa em. ilmiön? (taitavat olla orkkikset, vuodelta 88)
Etupäästä kuulu pientä kolinaa---alapallonivelet? (Tosin väljyydessä katsastusaseman "ravistelukoneessa" ei löytynyt mitään. Tunti ravisteltiin, itse olin mukana. Ei myöskään löysää löytynyt alapalloista....
Aika mysteeri, auto oli h-vetin hyvä ajaa ostaessani sen 2 vuotta sitten (tuontiauto).
Lieneekö syynä ne iskarit, kun auto "pomppii" aika lailla joka töyssyssä.
Ja haluaisin sanoa yhden asian kaikille foorumilaisille: Kiitos kaunis vinkeistä ja näkökulmista korjaukseen. Tosin joillekin tästä o tullut "pelote",

Hyvää kevättä ja terveisiä perheille / vaimoille
-Jusa

Jätkät sen kuin porskuttaa, ja hei, kolisi tai ei, kulutus 5-6 L / 100 km -kustannustehokasta tyylillä (onhan se mersu)
