Hei onko kellään tieto taitoa sanoa että mikä mahdollisesti olisi kysymyksessä on 190:n keskulukko kun avaimella vääntää lukituksen päälle niin kuskin ovi kyllä menee lukkoon mutta muualla ei sit tapahdukkaa yhtään mitään ja penkin alla oleva emä mootori vaan surisee noin 10 sekuntia sen jälkeen kun kun olen vääntänyt oven lukkoon.
Alipaineletku fuskaa....siis jos kompura toimii.
Itse tsekkaisin ensin että kaikki liitokset on ok....mutta vuodolta tuo minusta kuullostaisi jos kompura surisee kumminkin.
Kiitosta! Monta liitosta tietäisit olevan yhteensä? suurin piitein kohdat? kyllä mä luulen et se pelaa ku se tosiaan aika aktiivisesti ääntelee ja noin ja suurinpiirtein oikein...
Sori että tungen väliin mutta mikäs voisi olla vikana kun takaluukusta laittaa lukot kiinni tai auki niin ei mene kuin se takaluukku kiinni tai auki. Mutta kun ovesta operoi niin takaluukku lukittuu/aukenee normaalisti. Auto W201 -89
Tädin miehellä W201 lähtenyt ainakin kahdesti vasemman takaoven lukkosylinterin alipaineletku irti... Sielllä se vika on! Totesi, että joskus vuonna 1987 on Saksan tehtaalla ollut joku neekeri hommissa ja jättänyt tahallaan kyseisen oven letkun hiukan lyhyeksi...
Mulla kans kompura surisee abaut joka viidennel lukonavauksella, pitäis varmaan tutkia vuodot. Kerran huomasin että ei avannut bensaluukkua, muuten ei oo vaikuttanut. Ja takakonttia ei voi avata avaimella tai se jää lukkoon, mutta se johtuu jostain irronneesta kiskosta tai mikä lie.
Mun vaimon mesestä w201 vm. -86 , ei ole keskuslukko toiminut sitten viime syksyn
En ole jaksanut perehtyä asiaan ,, täytyy tziikaa sitten kun tuo kevät alkaa
Taitaa olla kaikissa vanhemmissa meseissä tuo keskuslukitus heikoin lenkki ..
'***************************************************************
eli Auto oli
260 E w124 Automatic vm. -1988
Tässä on
[url=http://koti.mbnet.fi/heretic/Kuva%20004.jpg][u] Kuva !![/u][/url]
[url=http://koti.welho.com/thiltu10/Ensimm%e4iset-p%e4iv%e4t%20158.jpg]Tässä lisää ![/url]
Niin ja vaimolla ja mulla on kauppakassina Chrysler Grand Voyager v6 3,3 L ja se tykkää bensasta !! :)
Noniin nyt toimii taas ja siellähän se vika oli nimittän oikean puolen takaovessa...Tuli siihen tulokseen että siellä Saksan tehtaalla vuonna -86 on se neekeri ollu töissä ja vittusillaan jättäny sen ilmalekun liian lyheksi..oli nimittäin aika pinteessä mut nyt tämäkin vika on päivitetty..
täällä taas ei mene kontista auki mikään muu kuten ei kuskin ovestakaan vänkärin ovesta taas toimii kaikki...siihen tulokseen tullut et kuskin oven piuha joka käskee lukita/avata on poikki mutta mistä ?? saattas tietenkin olla se katkaisijakin siinä lukolla...olihan muuten homma keksiä miten lähtee ovipahvi irti...meni vähän aikaa tapellessa
dealer kirjoitti:Peräkontin kautta kannattaa katsoa ensin ettei ole tankinluukulle menevä letku ironnut - se on tavallinen vika
Moi, itsellä pelittää keskuslukitus muuten, mutta tankin luukku lopetti lukkoon menon. Olisko tässä kyseessä tuo dealerin kertoma juttu vai jotain muuta. Ja mistä päin konttia tuota letkua pitäisi etsiä? Auto on W202 -95
t.teemu