Moro.
Kymiläinen kyselee taas tyhmiä.
Olen saanut puhuttua kaverin ympäri että sekin siirtyis ajelee autolla,eli mersulla.
Eli kaverille lähetään hakee saksasta 202 vm 95-98 180-220.
Ja nyt kysyisin että mitä tyyppivikoja on kyseiseen malliin teil käyttäjill ilmenny,et mihin kannattaa kiinnittää huomiota kun kyseistä mallia tutkii.
W 202 tyyppiviat.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 21
- Liittynyt: Su 03.07.2005 01:36
- Paikkakunta: kotka
Jakopäästä tihutelee enempi tai vähempi öljyä.Minusta ei kovin vaarallista jos ei litra tololkulla suihkua
Ei minusta noita "tyyppivikoja"omalla kokemuksellani ole.lokaareitten kaaret kannattaa tutkia samoin kun sivulistojen reunat mahd.korroosio vaurioilta,peräkontti sisältä verhoiluiden alta/vararenkaan kotelo ja akku ylös sieltä takakontista.Helposti akkuvettä lisätessä "lurahtaa"vähän yli ja saa rumaa jälkeä aikaan.(hyvä konsti tinkiä)
Ja jos auton alustan pääsee kunnolla tarkastamaan, niin hyvä.
Ei niissä "tuontiautoissa"nuo ruosteongelmat kuulema vaivaa ,mutta varma on aina varma tarkastaa.
Suomeen tultaessa ruostesuojaukseen,vaihde&peräöljyn vaihtoon välittömästi,niin siinä on MERSU pitkäksiakaa.
W202 on mielestäni aika varma hankinta.Onnea reissulle

Ei minusta noita "tyyppivikoja"omalla kokemuksellani ole.lokaareitten kaaret kannattaa tutkia samoin kun sivulistojen reunat mahd.korroosio vaurioilta,peräkontti sisältä verhoiluiden alta/vararenkaan kotelo ja akku ylös sieltä takakontista.Helposti akkuvettä lisätessä "lurahtaa"vähän yli ja saa rumaa jälkeä aikaan.(hyvä konsti tinkiä)

Ja jos auton alustan pääsee kunnolla tarkastamaan, niin hyvä.
Ei niissä "tuontiautoissa"nuo ruosteongelmat kuulema vaivaa ,mutta varma on aina varma tarkastaa.
Suomeen tultaessa ruostesuojaukseen,vaihde&peräöljyn vaihtoon välittömästi,niin siinä on MERSU pitkäksiakaa.
W202 on mielestäni aika varma hankinta.Onnea reissulle

W202 on oikein hyvä käyttöauto!
Tyyppivikoja on muutamia:
- Pinta puolisten ruosteiden lisäksi alusta ruosteet taka-akselin molemmin puolin. Muualla alustassa ei suurempia ongelmia.
- Öljyvuodot moottorin etuosasta kannattaa tarkistaa.
- M111 moottorissa ilmamassamittari ja se kaasuläppäkotelosysteemi menee vahtoon jossain vaiheessa. (Kiinnitä huomiota tyhjäkäynnin tasaisuuteen)
- Mittaristo ongelmat. (näihin saa korjausohjeet tältä foorumilta tai minulta)
Siinäpäs varmaan tärkeimmät...
Kaiken kaikkiaan M111 koneinen w202 on varmasti ykssi luotettavimpia malleja, koska on varustettu vielä ns. itse huollettavalla/korjattavalla tekniikalla ilman sen kummempia sähköhömpätyksiä...
Maillä ainakin w202 220sport on toiminut oikein mukavasti ja kulutus automaattinakin emännän seka-ajossa lähempänä 8 kuin 9 litraa talvella...
Yhteenvetona vaikka 202:ssa olisi kaikki tyyppiviat niin toimintatonnilla pääsee jo pitkälle noiden vikojen korjaamisessa...
Tyyppivikoja on muutamia:
- Pinta puolisten ruosteiden lisäksi alusta ruosteet taka-akselin molemmin puolin. Muualla alustassa ei suurempia ongelmia.
- Öljyvuodot moottorin etuosasta kannattaa tarkistaa.
- M111 moottorissa ilmamassamittari ja se kaasuläppäkotelosysteemi menee vahtoon jossain vaiheessa. (Kiinnitä huomiota tyhjäkäynnin tasaisuuteen)
- Mittaristo ongelmat. (näihin saa korjausohjeet tältä foorumilta tai minulta)
Siinäpäs varmaan tärkeimmät...
Kaiken kaikkiaan M111 koneinen w202 on varmasti ykssi luotettavimpia malleja, koska on varustettu vielä ns. itse huollettavalla/korjattavalla tekniikalla ilman sen kummempia sähköhömpätyksiä...
Maillä ainakin w202 220sport on toiminut oikein mukavasti ja kulutus automaattinakin emännän seka-ajossa lähempänä 8 kuin 9 litraa talvella...
Yhteenvetona vaikka 202:ssa olisi kaikki tyyppiviat niin toimintatonnilla pääsee jo pitkälle noiden vikojen korjaamisessa...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90