Kokemuksia näistä alustasarjoista?
Kokemuksia näistä alustasarjoista?
Olen nyt kuumeisesti miettinyt minkä alustasarjan hommaisi, ja kyselisin näistä kokemuksia:
INXX Sport -alustasarja, autovaruste kaupittelisi 559 euron hintaan. onko mitään virkaa, ja onko edes tuttu merkki?
FK-AUTOMOTIVE HIGH TEC -alustasarja, myöskin autovarusteella 551 euroa hinta, liekö completoksella edullisempi?
Em: sarjat itselle täysin tuntemattomia,mutta miksei voisi vaikka harkitakin!
INXX Sport -alustasarja, autovaruste kaupittelisi 559 euron hintaan. onko mitään virkaa, ja onko edes tuttu merkki?
FK-AUTOMOTIVE HIGH TEC -alustasarja, myöskin autovarusteella 551 euroa hinta, liekö completoksella edullisempi?
Em: sarjat itselle täysin tuntemattomia,mutta miksei voisi vaikka harkitakin!
käyppäs katsomassa www.fahrwerk-billiger.de sieltä saa mm. 300D h&r -60/40 sarjan 409€ plus toimituskulut... Eli on edullinen. Sieltä tilasin just kymmenen minuuttia sitten itellekin.
Toimitus maksaa muistaakseni jotain 9€, sarjan hinta oli omaani 409 ja loppusummaksi tuli nettisivun mukaan 417.8 tai jotain sinnepäin... Maksuvälineenä hyväksytään ainoastaan visa tai mastercard, tietääkseni... En kyl oo ihan varma, ite maksan visalla. Ja siinähän lukee sarjan tiedoissa että mihin se käy...
Tänne tulossa,vielä valmistusuunissa....Bocen iskarit ja eibachin jouset...Jos ne nyt kirjoitetaan noin....Hinta ei ollut kovinkaan kova kun yhdellä foorumilla huudeltiin porukkatilausta niin sai huomattavasti halvemmalla....Hinta oli 555€,saas nähdä kuinka toimii sitten kun saa alle,n.kolmen viikon päästä...Ja samaan rytäkkään pitäisi laittaa 18" vanteetkin...Pikkasen meinaa tuo lumentulo vielä hidastaa tätäkin projektia....
Minkä valmistajan jouset?colera kirjoitti:Nyt sain sitten laitetuksi alle Konin säädettävät joka kulmaan ja n.30mm madaltavat jouset.. Ajanut tosin vasta n.20 kilometriä,mutta kyllä sen eron huomaa, MAHTAVAT! On muuten suht iisi vaihtaa iskarit ja jouset, vaikka tuli sekin pihalla tehtyä, ilman mersun omia jousenpuristimia... I Like It!

Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
jousien vaihto
paljastatko jousien vaihto tekniikan ?Vai onko liian vaarallista suurelle kansalle.colera kirjoitti:Nyt sain sitten laitetuksi alle Konin säädettävät joka kulmaan ja n.30mm madaltavat jouset.. Ajanut tosin vasta n.20 kilometriä,mutta kyllä sen eron huomaa, MAHTAVAT! On muuten suht iisi vaihtaa iskarit ja jouset, vaikka tuli sekin pihalla tehtyä, ilman mersun omia jousenpuristimia... I Like It!
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
No voinhan mä sen paljastaa, vaikka siitä varmaankin tulee sanomista täällä
eli iskarin yläpää, tai koko iskari pois (vaihdoin samalla) kallistuksenvakaaja auki tukivarresta, en tiedä onko pakollinen, ja sitten vaan tunkkia löysään, joka on tukivarren alapuolella, siinä tukivarressa on reikä, niin siitä kohdin oli hyvä nostaa, ja sitten kun jousen jännitys "vapautunut" niin kevyesti nyppäsemällä se sieltä lähti. uusi jousi kohdilleen ja varovasti lähtee tunkilla nostamaan, ja kun tarpeeksi ylhäällä niin iskari vaan kiinni, ja taas varovasti vapautetaan tunkki alas... Koitin mä siinä oikein jousipuristimiakin, mutta eipä niillä paskaakaan tehnyt... eri joku macperssoni... Jaa niin ja irrotin mä jarrusatulan, ettei jarruletkuun tullut turhaa rasitusta...
Eka kertaa vaihdoin mersuun iskareita ja jousia, ja aikaa meni edessä vajaa tunti per puoli ja takana about puolet siitä ajasta. Eli tosi iisi homma, ja jos vähänkin pysyy räikkä kädessä, niin mielestäni turhaa viedä mihinkään korjaamoon.. Eikä mulla ainakaan tullut mitään kauhun hetkiä yms.. kunhan vaan oli huolellinen, tietty laillinen puristin on varmasti paras ratkasu

eli iskarin yläpää, tai koko iskari pois (vaihdoin samalla) kallistuksenvakaaja auki tukivarresta, en tiedä onko pakollinen, ja sitten vaan tunkkia löysään, joka on tukivarren alapuolella, siinä tukivarressa on reikä, niin siitä kohdin oli hyvä nostaa, ja sitten kun jousen jännitys "vapautunut" niin kevyesti nyppäsemällä se sieltä lähti. uusi jousi kohdilleen ja varovasti lähtee tunkilla nostamaan, ja kun tarpeeksi ylhäällä niin iskari vaan kiinni, ja taas varovasti vapautetaan tunkki alas... Koitin mä siinä oikein jousipuristimiakin, mutta eipä niillä paskaakaan tehnyt... eri joku macperssoni... Jaa niin ja irrotin mä jarrusatulan, ettei jarruletkuun tullut turhaa rasitusta...
Eka kertaa vaihdoin mersuun iskareita ja jousia, ja aikaa meni edessä vajaa tunti per puoli ja takana about puolet siitä ajasta. Eli tosi iisi homma, ja jos vähänkin pysyy räikkä kädessä, niin mielestäni turhaa viedä mihinkään korjaamoon.. Eikä mulla ainakaan tullut mitään kauhun hetkiä yms.. kunhan vaan oli huolellinen, tietty laillinen puristin on varmasti paras ratkasu
Minäkin olen huomannut tämän tavan erittäin toimivaksi ja tehokkaaksi.. ilman mitään kauhunhetkiä 8)colera kirjoitti:No voinhan mä sen paljastaa, vaikka siitä varmaankin tulee sanomista täällä :wink:
Vito 134 cdi
w212
w212
Onko jollain kokemuksia tosta h&r:n cup-kitistä?
http://www.fahrwerk-billiger.de/ListVie ... folder=135
Noi 300:seen tarkotetut palikat varmaan sopii 320:seenki? 124:sta siis kyse..
http://www.fahrwerk-billiger.de/ListVie ... folder=135
Noi 300:seen tarkotetut palikat varmaan sopii 320:seenki? 124:sta siis kyse..

W201 2.6, W203 1.8 komp, C203 200cdi. Ex: W215 5.0, C124 3.2, R170 2.3