dieselvero
dieselvero
Miten käy rästiverojen kanssa jos auto ei ole ollut käytössä. Voinko viedä kilvet pois ja veroja ei tartte maksaa muuten kuin ottaessa auton uudelleen käyttöön. Itellä on yksi projekti ja se askarruttaa sen laiton mielekkyys. Nämä uut vero jutut mulle vähän epäselvät
Jos nyt olen ihan oikein ymmärtänyt, niin et pääse kilvistä eroon ennen kuin verorästit on hoidettu.
Tuolta löytynee lisää tietoa: www.ake.fi
Mulla oli d-vero muutaman viikon osalta suorittamatta, kun vein kilvet. Sanoivat että summan voi maksaa sitten, kun rekisteröi auton taas uudelleen.RH kirjoitti:Jos nyt olen ihan oikein ymmärtänyt, niin et pääse kilvistä eroon ennen kuin verorästit on hoidettu.
Jeps, viiden vuoden päästä tosiaan verot vanhentuu, itse akelta joskus kysyisin asiaa ja tälläinen vastaus tuli.Terho P kirjoitti:en tiedä kasvaako se korkoa. mutta 5 vuoden päästä "rikos" vanhentuu ja verot nollaantuuen tiedä asian paikkaansa pitävyyttä mutta muistaakseni luin semmosta täältä joskus . kannattanee varmistaa asia.

-risto
W123 300DA -84 (Uusin lelu)
W123 300D -82 (Menetetty rakkaus)
+ Muutama maatunut varaosarötiskö
W123 300D -82 (Menetetty rakkaus)
+ Muutama maatunut varaosarötiskö
Mites nykyään kun verot on henkilökohtaisia. Jos et maksa menee ulosottoon ja sitä rataa luottotietoihin merkintä...tunnetusti verottaja haluaa omansa.Tietysti autollakaan ei voi ajella tai katsastaa kun on veroja rästissä.
.

Mercedes-Benz korjaa kuljettajien tekemät ajovirheet...ainakin jos on asd...
MB 200D w110 mr
MB 240D w123 mr
MB 300D w123 mr
MB 500SEC w126
MB G300 td W463
MB 200D w110 mr
MB 240D w123 mr
MB 300D w123 mr
MB 500SEC w126
MB G300 td W463
Henkilökohtaisia kyllä, mutta ainoa vero jonka voi autoon liityen joutua maksamaan ja joka ei estä auton katsastusta ja käyttöä on LÖPÖn käytöstä tuleva vero, vai kutsutaankohan sitä edes veroksi vai mikä polttoainemaksu lienee. Se on täysin henkilökohtainen, ei autokohtainenkekka kirjoitti:Mites nykyään kun verot on henkilökohtaisia. Jos et maksa menee ulosottoon ja sitä rataa luottotietoihin merkintä...tunnetusti verottaja haluaa omansa.Tietysti autollakaan ei voi ajella tai katsastaa kun on veroja rästissä..