Tässäpä joitain kuvia Sl-kunnostuksesta.
Ainiin. Ja muistakaa laittaa ikkuna kiinni. Jos sataa. Tai ainakin katto päälle...
Toivottavasti tämä kuvien kanssa turaaminen nyt onnistui.. Ihan uutta mulle. http://photobucket.com/albums/h45/gipsy2/
Kunhan asia etenee, kuvataan lisää.
Viimeksi muokannut gipsy, Pe 07.04.2006 21:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
juu, aivan tavallista SL työmaata. Ei siinä mitään, uutta peltiä vaan lattiaan. Samat duunit ja paljon muuta on täälläkin läpikäyty. Yritä myös paikallista ja korjata mahdolliset läpivuodot että samoja ongelmia ei tule uudestaan.
Jenkkipeli näyttäis olevan. Entäs kone, onkos jakoketjua koskaan vaihdettu, jos ei niin paras olis vaihtaa ketju ja yläpuoliset ketjuohjaimet ja kiristimen ohjaimineen sekä sitten myös nokka-akselin oljyputken muovikiinnikkeet (siinä mersun V8 heikkoudet, muu onkin sitten kestävää). Suhteellisen halpoja osia jos itse tekee, kun näiden jälkeen voi sitten nukkuakkin rauhassa.
Tomi
R129 500 SL -94
S124 E 220 -95
audi A6 2.8 quattro -98
Varmaan pitää koko koneosasto tyhjentää, niin saa sen siistittyä.
Samalla täytyy moottori käydä läpi kulutusosista . Ja laittaa tylpanreikään kierre. Ainakin yksi on painettavaa mallia. Johtosarja pitäisi suuttimille ym. uusia, kun on kovettunut. Tällaista askartelua. Hyvät vihjeet ainakin konepuolelta ovat tervetulleita, kunhan sen aika tuleepi. Tähänkin asti tämä foorumi on ollut erinomainen lähde.
Joo mulla säästy onneks noi hommat sain tutun kautta juuri pohjatöineen tehty kori näkyy tossa kuvassa ja sitä oon kasailemassa pikku hiljaa ens vuonna sais vasta kortin niin tässä on aikaa.