
124:ssa anturi ja johto ovat kiinni yhdessä.
Anturi löytyy eturekisterikilven kiinnityslevyn takaa, ja irtoaa yhden ruuvin avaamisella.

Nopea korjaus olisi katkaista johto anturin päästä ja kiinnittää pelkkä uusi anturi tinaamalla tms. Halusin nyt kuitenkin vetää koko johdon uusiksi.
Johto kulkee puskurin takaa ja lamppusysteemien alta. Tämänkin vaiheen voisi tehdä helpommalla vetämällä johdon miten parhaiten saa menemään ilman valojen irroitusta.

Johdon toinen pää menee sulakekotelon alle, joten ensin kansi auki.

Ja sitten kotelon ensimmäinen kerros irti, 6 ristipääruuvia.

Ja vielä varsinainen sulaketeline irti, 1 ristipääruuvi sulakkeiden seassa. Nyt löytyykin anturijohdon toinen pää ja sen liitos.

Tässä vaiheessa selvisi mukana tulleiden nippeleiden tarkoitus: uudessa johdossa ollut liitin ei sopinut alkuunkaan auton vastaavaan, vaan sopiva vastakappale piti viritellä nippeleistä. Oikeat osat löytyvät helposti, mutta tinaamaan joutuu.
Sen jälkeen johto vedetään nätisti paikalleen ja kaikki irrotetut osat pyritään saamaan takaisin ehjinä. Uusi anturi kiinnitetään siististi ruuvilla paikoilleen.

Lopuksi vielä testaus: toimiihan se

