Useimmissa MB:n 80-luvun bensakoneissa on ilmeisesti sisäpuolinen hammaspyöräpumppu, jossa toinen hammastuksista on siis sisäpuolinen, niinkuin omassanikin. Kuitenkin esim. 190E EVO2-mallissa on välityksellä toimiva hammaspyöräpumppu ja tällä on ilmeisesti haettu korkeampaa öljynpainetta? Ja eikös dieseleissä ole myös välityksellä tuo öljypumppu, vääntöä kun löytyy

Millaisissa lukemissa öljynpaine yleensä liikkuu vakiokoneissa kun on kunnolla kierroksia? Eräästä lehdestä joskus luin että F1-koneessa 10000bar paikkeilla! Ei taida pitää ihan paikkaansa. (Kyseinen lehti oli kyllä se kuuluisi humpuukilehti joka ilmeistyi vain muutaman kerran, koska ilmeisesti oli niin täynnä asiavirheitä ettei sitä kukaan viitsinyt toista kertaa ostaa. Muistaakseni joku autotieto oli nimi tai joku vastaava)