Mikähän on kun 2.0 ke ja palamisarvot on yli 1200 vaikka pitäis olla siellä jossain 200 pintaan? Venttiilinvälykset on tsekattu, mutta siihen loppu kekselijäisyys!
Tulpat kuntoon ja muut syttypuolen kamat kannattas tarkistaa.
Jos se ei pala kunnolla niin silloinhan HC nousee.
Eikö sitä pysty enää säätämään siis seosta?
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Voisko olla että sieltä on palanut pakovena tai useempi?
Jos nyt pahinta mahdollista hakis.
Mites se pakoputken päästä kuullostaa ne pakoäänet tyhjäkäynnillä?
Tuntuuko että imee välillä takasin päin?
Olikos CO arvot minkälaiset??
Kun muistaakseen jos se seos on liian laihalla niin silloin myös nousee HC arvot.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Manu300cea24 kirjoitti:Voisko olla että sieltä on palanut pakovena tai useempi?
Jos nyt pahinta mahdollista hakis.
Mites se pakoputken päästä kuullostaa ne pakoäänet tyhjäkäynnillä?
Tuntuuko että imee välillä takasin päin?
Olikos CO arvot minkälaiset??
Kun muistaakseen jos se seos on liian laihalla niin silloin myös nousee HC arvot.
Kansiremppa on juuri tehty ja venojen uskoisin olevan kunnossa. käynti on tasainen ja ok. co arvoista ei hajua. Muilta osin saatiin säädettyä ok, mutta hc jäi korkealle.
Lisätäänpä tähän vielä outo vika. Takajarruvalot lopetti toimintansa. Polttimot ehjät, sulakkeet ehjät. Onkohan tuo valojen mikrokytkin vaikeassakin paikassa ja mitenkä mitataan onko ehyt?
Se jarrukatkaisija löytyy sieltä jarrupedalin luota.
Olikohan vielä valkee väriltään?
Ei pitäis kovin vaikee etittävä olla.
Eli sinne polttimolle ei tule virta kun painaa jarrua?
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ja mikähän se jarruvalovika oikein oli, olishan se kiva tietää mikä tässä tapauksessa vikana. Kun kerran kysyt aiheesta niin kuittaa se sitten vastauksella kun vika on korjattu. Kiinnostaa se korjauskin meitä muita.
Ei ole riemulla rajaa, kun mersulla ajaa.
MB 260 E -89 Aut.
MB 250-123-80, Manuaali. toinen
MB 240 D -81 Aut. Ensimäinen
Watti_ kirjoitti:Mikähän on kun 2.0 ke ja palamisarvot on yli 1200 vaikka pitäis olla siellä jossain 200 pintaan? Venttiilinvälykset on tsekattu, mutta siihen loppu kekselijäisyys!