Virta-avaimesta

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Rynzky
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Virta-avaimesta

Viesti Kirjoittaja Rynzky »

Tässä olen mietiskellyt että saakohan tähän autoon virta-avainta jostakin muualtakin kuin pelkästään merkkiliikkeestä? Avaimessa kauko keskuslukitus ja ajonesto systeemit....Varmaan sitten pitäisi koodata uudestaan ja uudet kuoret...Nykyiset sellaisella teippipatentilla kiinni. Missä hinnoissa mahtaa liikkua uusi avain?
juke11
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja juke11 »

hmm... kyllä voi olla tollaseen tiukassa saada,kun kerta ajonestot ja kauko-ohjaukset ovat jo mukana :? Mutta mikäli kysymyksessä olisi ns. "tavallinen" rauta-avain varmasti saisi teetätettyy melkein joka suutarissa tai avainpalvelussa.

Kyllä taitaa Vehon asiaksi ikävä kyllä mennä, yks tuttava joutui W210 väykkyyn tilaaman avaimen ja oli "muisti mukaan" n.200€ hujakoilla, aika tyyristä sinänsä.

P.S tuo elektroninen "kapula" avain voidaan kyllä koodata paikallisessa vehossa autoon ja sulkea järjestelmästä aikaisemmet mahdolliset kadonneet avaimet jne. mutta rauta-avain osa tulee sitten tilauksena saksasta, näin se ainakin ton e-mallin kohdalla menee.
Rynzky
Sisäänajossa
Sisäänajossa

No voi piru...Pitänee käydä sitten aivan merkkiliikkeessä kyselemässä että mitä mahtanee maksaa tuollainen huvitus...Kiitoksia.
JohaT
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja JohaT »

minä purin ja korjasin itseltä pari avainta ja kasasin pisaralla pikaliimaa, ei tartte mitäään teippiä silloin.
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja joltcola »

Tais olla 230 euroa kun itse kysyin W202:een toista avainta ja jäi silloin ostamatta. Onko tietoa saako tuontiautoon hommattua saksasta avaimen auton papereiden avulla? Siellä paikallinen autoliikkeen myyjä sanoi niiden maksavan saksassa noin 70 euroa.
--
X253 GLC 220d
W211 E 270 CDI
Ex. W202 C 280
Rynzky
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Mitenhän tuon Vehon kanssa on...Paljonko ne ottaa tuosta koodaamisesta,jos itse toimittaa heille avaimen?
cuuno
Mersumies
Mersumies

avain

Viesti Kirjoittaja cuuno »

:D ....esim 124:n stiletti avaimen "uritettu" avain osa on putki sokalla kiinni kääntyvässä metalli saranassa :idea: ....pääkaupunki seudulla ei ihan tavallistakaan avainta taida saada kuin agrikolankadulla sijaitsevasta avain liikkeestä :!:
Vastaa Viestiin