w123 tuningia
w123 tuningia
eli tossa kuvia nykytilasta http://irc-galleria.net/archive.php?nick=meba
tähän asti tehtyä:
-dieselöinti
-maalaus
-konepellin, helmojen ja etuspoilerin erikoismaalaus
-tummennukset
-yms muu mikä nyt näkyy
-Borbet 9x16" vanteet +225/50-16"kummit
Tulossa/suunitelmissa
-coupe puskurit
-takavalot punaisiksi
-nokan madallus
-tarrat tuuli- ja takalasiin
-hyviä ideoita odotetaa
tähän asti tehtyä:
-dieselöinti
-maalaus
-konepellin, helmojen ja etuspoilerin erikoismaalaus
-tummennukset
-yms muu mikä nyt näkyy
-Borbet 9x16" vanteet +225/50-16"kummit
Tulossa/suunitelmissa
-coupe puskurit
-takavalot punaisiksi
-nokan madallus
-tarrat tuuli- ja takalasiin
-hyviä ideoita odotetaa
kiitoksia kommenteista
pyyhkijän varret ei taida sopia, eikös ne w115 pyyhi eri systeemillä =liikerata on eri? viisaammat saa vastata.
en ole itse maalannut.. mutta ns. harrastemaalari ettei sentään mikään liike

Re: kiitoksia kommenteista
Eikai se varsi sentään siihen liikerataan vaikuta, paitsi nämä W124-tyyppiset progressiiviset mallitkuoppala kirjoitti:pyyhkijän varret ei taida sopia, eikös ne w115 pyyhi eri systeemillä =liikerata on eri? viisaammat saa vastata.

Eikai se varsi sentään siihen liikerataan vaikuta, paitsi nämä W124-tyyppiset progressiiviset mallit
[/quote]
tarkoitin että eikös w115 ole pyyhkimet eri reunoilla ja liikkuu ikäänkuin vastakkain eri suuntiin korjatkaa jos olen väärässa voi tietysti hakee ne varret ja kokeilla.

tarkoitin että eikös w115 ole pyyhkimet eri reunoilla ja liikkuu ikäänkuin vastakkain eri suuntiin korjatkaa jos olen väärässa voi tietysti hakee ne varret ja kokeilla.
tarkoitin että eikös w115 ole pyyhkimet eri reunoilla ja liikkuu ikäänkuin vastakkain eri suuntiin korjatkaa jos olen väärässa voi tietysti hakee ne varret ja kokeilla.[/quote]kuoppala kirjoitti:Eikai se varsi sentään siihen liikerataan vaikuta, paitsi nämä W124-tyyppiset progressiiviset mallit
Juu, aivan, luin hätäisesti väärin...

madalluksesta
keuláa tekis kyllä mieli madaltaa mut paljokohan noi pyörat raapii kiinni ysituumanen vanne on aika leveä tohon kiesiin tulee edestä ihan kaaren reunaan ´toisenpään ollessa lähes kiinni raidetangonpäässä takana on tilaa vaikka muille jakaa ja 8,5x19" et30 235/35-19 rengastuksella menee tohon aivan heittämällä harmi ku ei oo kuvia sillä rengastuksella.. noi kuustoistaset sopii vaan tyyliltään paremmin eikös juu?
Juu, aivan, luin hätäisesti väärin...raul kirjoitti:tarkoitin että eikös w115 ole pyyhkimet eri reunoilla ja liikkuu ikäänkuin vastakkain eri suuntiin korjatkaa jos olen väärässa voi tietysti hakee ne varret ja kokeilla.kuoppala kirjoitti:Eikai se varsi sentään siihen liikerataan vaikuta, paitsi nämä W124-tyyppiset progressiiviset mallit

Vähän jäi mietityttämään tuo asia, eikös 116 sulat ole "alhaalla" ollessaan molemmat lähes päällekkäin apukuskin puolella lasia eli olisiko pituudessa vähän eroa 123sen vastaaviin, vai onko toinen 116 varsista pidempi?
on kyllä hieno auto sulla. minäkin olen ajatellut tekeväni tuosta mun 82:sta huippusiistin mutta saa vielä vähän aikaa odotella kunhan pääsen tuosta museoauto projektistani eteenpäin niin sitten on toisen vuoro. onkohan niitä tarroja tuulilasiin saatavana mistä? olen miettinyt että laittaisin sellaisen tuohon 124:seen 

123 240 D vm81 Museoajoneuvo projekti
123 300 D vm79 EX Käyttöauto
123 200 D vm82 Varaosa-auto
124 200 D vm89 ex
123 200 D vm78 ent.taxi
123 300 D vm79 EX Käyttöauto
123 200 D vm82 Varaosa-auto
124 200 D vm89 ex
123 200 D vm78 ent.taxi