Mersu ravistelee...
Mersu ravistelee...
Juu , yritin tossa söörtsiä käyttää, mutten ainakaan itse löytänyt vastausta.
Autona olis w124 300dtja ongelmana on ,että lämpösenä kun auton kierrokset päästetään tyhjäkäynnille se ravistaa niin maan vietävästi!
Oisko kellään antaa vähän vinkkejä ,mistä rupeen vikaa hakemaan?
Autona olis w124 300dtja ongelmana on ,että lämpösenä kun auton kierrokset päästetään tyhjäkäynnille se ravistaa niin maan vietävästi!
Oisko kellään antaa vähän vinkkejä ,mistä rupeen vikaa hakemaan?
Mulla on väyrysessä aivan sama ongelma.
Vikaa on etsitty oikein urakalla eli jos vaan löydät vian niin kerro ihmeessä.
Haulla voit hakee mun jutun. Hae kirjoittajan mukaan.
Mulla laitettu pumppu, kansipahvi, nostajat ym. Eikä vika löydy.
Vikaa on etsitty oikein urakalla eli jos vaan löydät vian niin kerro ihmeessä.
Haulla voit hakee mun jutun. Hae kirjoittajan mukaan.
Mulla laitettu pumppu, kansipahvi, nostajat ym. Eikä vika löydy.
Tähti edessä rauhoittaa mieltä
W124 300D Turbo Ex
S210 300TDT Ex
S204 220cdi
W211 220cdi
W124 300D Turbo Ex
S210 300TDT Ex
S204 220cdi
W211 220cdi
Lieneekö turha kommentti,kun itselläni bensavehje,mutta väärät seokset aiheutti aikanaan ihan samaa.Tosin se oli sellainen ohimenevä puistatus.Hetken kun oli tyhjäkäynnillä niin oli normaali.
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
Siellähän se on missä vauhtipyörä yleensä (kampiakselin päässä).
Poikkeaa normaalista vauhtipyörästä ainoastaan siinä että "puntti" on jaettu kahteen osaan jotka on kytketty jousisysteemillä toisiiinsa. Tällä haetaan parempaa vaimennuskykyä mottorista tuleville värinöille. Tarkoitus on pääasiassa kai vähentää pienilläkierroksilla vedätettäessä esiintyvää "jurinaa". --> ainakin laatikko pääsee näin helpommalla.
Lisää tietoa aiheesta löytyy seuraavasta linkistä. Sieltä pitäisi löytyä LUK:n osanumero myös MB:n koneisiin, mottorinumeron perusteella.
http://www.luk.de/content/en/products/d ... zms_sv.jsp
Olen kuvitellut että automaateissa olisi normaali yksiosainen vauhtipyörä, mutta tuon LUK:n katalogin vilkaisun jälkeen, en olekkkaan enää varma.
Automaatin nestekytkinhän vaimentaa jo luonnostaan noita värinöitä.
Soitto KL-Varaosaan antanee tuohon kysymykseen riittävän pitävän vastauksen.
Viallisessa kaksoismassavauhtipyörässä tärinän aiheuttaa se, että jousen päässä oleva "puntti" joutuu resonanssiin, tämä taas johtunee kuoleentuneesta ja/tai viallisesta jousisysteemistä.
Poikkeaa normaalista vauhtipyörästä ainoastaan siinä että "puntti" on jaettu kahteen osaan jotka on kytketty jousisysteemillä toisiiinsa. Tällä haetaan parempaa vaimennuskykyä mottorista tuleville värinöille. Tarkoitus on pääasiassa kai vähentää pienilläkierroksilla vedätettäessä esiintyvää "jurinaa". --> ainakin laatikko pääsee näin helpommalla.
Lisää tietoa aiheesta löytyy seuraavasta linkistä. Sieltä pitäisi löytyä LUK:n osanumero myös MB:n koneisiin, mottorinumeron perusteella.
http://www.luk.de/content/en/products/d ... zms_sv.jsp
Olen kuvitellut että automaateissa olisi normaali yksiosainen vauhtipyörä, mutta tuon LUK:n katalogin vilkaisun jälkeen, en olekkkaan enää varma.
Automaatin nestekytkinhän vaimentaa jo luonnostaan noita värinöitä.
Soitto KL-Varaosaan antanee tuohon kysymykseen riittävän pitävän vastauksen.
Viallisessa kaksoismassavauhtipyörässä tärinän aiheuttaa se, että jousen päässä oleva "puntti" joutuu resonanssiin, tämä taas johtunee kuoleentuneesta ja/tai viallisesta jousisysteemistä.