Mitenkähän jos tilais autoon vanteet saksasta ?
Mitenkähän jos tilais autoon vanteet saksasta ?
http://shop.autothek-hdl.de/
Tuommoinen firma ja vanne olisi: RH 8x16 AA-Topline sipo
Meneekös tuommoinen 205/55R16 nokian nrh2:n kaveriksi ?
Hintaahan noille tulisi äkkiseltään laskien 85 x 4 + postikulut 2*19 € eli 378 yhteensä
Hintaahan noille tulisi äkkiseltään laskien 85 x 4 + postikulut 2*19 € eli 378 yhteensä
MB W124 E250D 20V -95
Audi 90 2.2 quattro -88
Audi 90 2.2 quattro -88
No aika pliisut ne 205.set kumit olis sillä 8" vanteellakin..Hervast kirjoitti:Hitsiläinen, sitähän minäkin jo vähä pelkäsin. Olisi vaan ollut eri hienon näköinen vanne tuo. 7.5 tuumaiset menevät jo sitten vähän pliisun oloisiksi.

Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
Re: Mitenkähän jos tilais autoon vanteet saksasta ?
Mitäs muita firmoja siä saksas on mistä porukka on tilannu tai jotka yleensä toimittaa suomeen ja olis halpaa? AMG:n kopiot kiinnostais.Hervast kirjoitti:http://shop.autothek-hdl.de/
2006 E280cdi 4matic
1996 Toyota Supra
ex. 1999 S 500
1996 Toyota Supra
ex. 1999 S 500
Tarkotin pliisulla että tuossa 8 tuumaisessa vanteessa olisi ollut enemmän särmää ulkonäössä ja leveämpi kantti, 7.5 tuumaiset versiot ovat sitten jo vähän "softimman" tyylisellä puolalla. 205/55R16 rengas sentakia että semmoiset hyväkuntoiset sattuis olemaan käytettävissä.
Kyllähän tuolta saksasta luulisi löytyvän noita mb originaltyylisiä alujakin, itse ajattelin että tuommoinen n. 80€ vanne olis sopiva kompromissi laadun ja hinnan suhteessa.
Kyllähän tuolta saksasta luulisi löytyvän noita mb originaltyylisiä alujakin, itse ajattelin että tuommoinen n. 80€ vanne olis sopiva kompromissi laadun ja hinnan suhteessa.
MB W124 E250D 20V -95
Audi 90 2.2 quattro -88
Audi 90 2.2 quattro -88
Re: Mitenkähän jos tilais autoon vanteet saksasta ?
Tuolla sivulla on ainakin noi artecin replicat amg:n vanteista ~200e halvemmat ilman renkaita kuin suomes. Olis kiva vertailla vähä hintoja muihin paikkoihin saksassa, muttaku sivuja löytyy niin huonosti tai en vaan osaa etsiä.Hervast kirjoitti:http://shop.autothek-hdl.de/

2006 E280cdi 4matic
1996 Toyota Supra
ex. 1999 S 500
1996 Toyota Supra
ex. 1999 S 500
Juu, tilasin ite tossa viime kesänä Saksanmaalta satsin, vanteet oli juurikin nuo RH Topline AA, 8*17" ja siihe kyytiin Dunlop SP Sport Maxx kummit, 225/45/17, makso tasan tonnin rahteineen, tasapainotukset tehtynä... Ja osote mistä lähin tilailemaan oli www.wheelmachine2000.de
Meni viikko nin tuli lasku ja maksoin sen tilille,hyvämaineinen kauppa kun kuului olevan, meni toinen viikko nin soittivat ja sanoivat että nytlähtee paketti tuleen, ja vajaa kolme viikkoa nin oli satsi kotiovella... Hinta ei paha ja toimitusaika vähintäänkin kohtalainen... Tyytyväinen olin...
Meni viikko nin tuli lasku ja maksoin sen tilille,hyvämaineinen kauppa kun kuului olevan, meni toinen viikko nin soittivat ja sanoivat että nytlähtee paketti tuleen, ja vajaa kolme viikkoa nin oli satsi kotiovella... Hinta ei paha ja toimitusaika vähintäänkin kohtalainen... Tyytyväinen olin...

W202 C220 D -95
..
Suomen puoleltakin www.kiiltovaunu.com (tarjoukset osastolta) löytyy kohtuu edullisia vanteita.
Raha pitää aina käyttää johonkin tähelliseen.
-
- Mersumies