w210 kallistuksenvakaaja
w210 kallistuksenvakaaja
eli,pitäs vaihtaa koiranluut eteen mutta se vakaajatanko on hieman kulunnu,uudet kun vaihtaa niin pysyy hiljasena noin 2kk sitte alkaa taas se ihana kolina
eli miten se kannattas täyttää se alue mihin se nivelen kumi tulee...?joku muovi holkki tai vastaava...ehdotuksia otetaan mielellään vastaan 
w210 220d 98
w126 500sec kesä pirssi!
w126 500sec kesä pirssi!
täräytä sitä koiranluun vakaajanpuolesta päätä hieman soikeaksi niin kestää huomattavasti pidempään. Vähän on hankalampi laittaa paikalleen, mutta kyllä se liukasteen kanssa sinne menee
näin ne tekee merkkiliikkeessäkin kuluneempien vakaajien kanssa...
näin ne tekee merkkiliikkeessäkin kuluneempien vakaajien kanssa...
Henkka
Mini Cooper Clubman -09
ex. Honda Accord 2.2 i-CTDi -06
ex. E 200 CDI -99
Mini Cooper Clubman -09
ex. Honda Accord 2.2 i-CTDi -06
ex. E 200 CDI -99
- matti virta
- Vakiokalustoa

- Viestit: 205
- Liittynyt: To 17.04.2003 14:50
vakaaja
Pari kuukautta/3500km kesti tarvikemalliset vakaajan pystytangot.
Itse vakaajassa ei näy kulumaa, pää näytti aivan pyöreältä, silti ei kestänyt.
Ajattelin tehdä kokeeksi nailon-holkit yläpäähän.
Itse vakaajassa ei näy kulumaa, pää näytti aivan pyöreältä, silti ei kestänyt.
Ajattelin tehdä kokeeksi nailon-holkit yläpäähän.
- jytäkkä
- Mersumies

- Viestit: 679
- Liittynyt: To 25.11.2004 17:02
- Paikkakunta: Tampereen esikaupunkialue
Yks konsti olis sahata ylä silmukka auki ja
hitsata siihen latat 90asteen kulmaan sahauskohtaan.
Lattoihin reijät ja pultti läpi ja lukkomutterit päähän.
Lattojen väliin pitäisi jättää kiristysvaraa ajatellen sopiva väli.
Aina kun alkaa kolistaan niin pikku kiristys ja taas mennään.
hitsata siihen latat 90asteen kulmaan sahauskohtaan.
Lattoihin reijät ja pultti läpi ja lukkomutterit päähän.
Lattojen väliin pitäisi jättää kiristysvaraa ajatellen sopiva väli.
Aina kun alkaa kolistaan niin pikku kiristys ja taas mennään.
S212 300 BE A Avantgarde -10
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin
---------------------------------------------------------------------
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin
---------------------------------------------------------------------
yks kaveri ehotti ihan samaa,varmaan ois toimiva systeemi,mutta valitsin sen helpoiman,eli uusi vakaaja!jytäkkä kirjoitti:Yks konsti olis sahata ylä silmukka auki ja
hitsata siihen latat 90asteen kulmaan sahauskohtaan.
Lattoihin reijät ja pultti läpi ja lukkomutterit päähän.
Lattojen väliin pitäisi jättää kiristysvaraa ajatellen sopiva väli.
Aina kun alkaa kolistaan niin pikku kiristys ja taas mennään.
w210 220d 98
w126 500sec kesä pirssi!
w126 500sec kesä pirssi!
- jytäkkä
- Mersumies

- Viestit: 679
- Liittynyt: To 25.11.2004 17:02
- Paikkakunta: Tampereen esikaupunkialue
Jep,kyllä minäkin menin vielä aidasta matalimmalta kohdalta.timi.lin kirjoitti:yks kaveri ehotti ihan samaa,varmaan ois toimiva systeemi,mutta valitsin sen helpoiman,eli uusi vakaaja!jytäkkä kirjoitti:Yks konsti olis sahata ylä silmukka auki ja
hitsata siihen latat 90asteen kulmaan sahauskohtaan.
Lattoihin reijät ja pultti läpi ja lukkomutterit päähän.
Lattojen väliin pitäisi jättää kiristysvaraa ajatellen sopiva väli.
Aina kun alkaa kolistaan niin pikku kiristys ja taas mennään.
Autotallissa odottelee uudet KL:n koiranluut.
S212 300 BE A Avantgarde -10
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin
---------------------------------------------------------------------
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin
---------------------------------------------------------------------
Vanha aihe, mutta sivuaa ongelmaani. Eli W109 takakallistuksen vakaaja on irti ja uudet kumit hommattu. Ajattelin puhalluttaa ja epoksimaalauttaa tangon. Nyt kuulin että koska tangon tulee kiertyä niin hiekkapuhallus saattaa karkaista tangon pintaa ja se voi jopa alkaa halkeilla
. En kyllä usko tuohon, ainakaan normi kesäajossa vakaaja ei joudu erityisen kovalle rasitukselle. Siinä on ruosteta, maalia ja massaa joten kauhea homma putsata muulla tapaa
.
1987 MB 560 SEC museoauto
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Ei tartte puhallella-ostat vaan Rajamäen väkiviina etikkaa 5l pöntön ja johonkin laakeaan astiaan kippaat sen sellaisenaan ja sinne ruostuneen tavaran survot ja parin päivän kuluttua ihmettelet ruosteetonta osaasi...
karra kirjoitti:Vanha aihe, mutta sivuaa ongelmaani. Eli W109 takakallistuksen vakaaja on irti ja uudet kumit hommattu. Ajattelin puhalluttaa ja epoksimaalauttaa tangon. Nyt kuulin että koska tangon tulee kiertyä niin hiekkapuhallus saattaa karkaista tangon pintaa ja se voi jopa alkaa halkeilla. En kyllä usko tuohon, ainakaan normi kesäajossa vakaaja ei joudu erityisen kovalle rasitukselle. Siinä on ruosteta, maalia ja massaa joten kauhea homma putsata muulla tapaa
.



