Sen sai irti kun purki ilmamassamittarille menevän putken ja imusarjan keskellä olevan muovisen läppäsysteemin pois edestä.
Möykyn sisältä löytyy sähkömoottori ja kaksinkertainen alennusvaihteisto.
Systeemiin kuuluu sähkötoiminen kytkin joka kytkee yhteyden sähkömoottorin ja kaasuläpän käännön välille.
Juuri tämän kytkimen käämissä oli katkos ja moottori vaan pyöri koko ajan koska se ei saanut kaasuläppää haluaamaansa asentoon.
Ääni lähti sen kytkimen kitkapinnoista.
![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
Mietin sen kykimen tehtäävä, mutta en keksinyt
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Korjasin sen kytkimen poraamalla reijät sen läpi ja popniiteillä kytkin kiinteäksi.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
En usko tästä olevan muuta haittaa kuin sen hammaspyörien kulumisen yhdestä. Pienet popniitit luultavasti katkeavat ennemmin kuin kaasuläppä vääntyy.
Onko kenelläkään tietoa paljonkohan tuo säädin maksaa? Oma arvioni on jotain 1000e luokkaa!
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)