Mistä tyhjennetään ohjaustehostimen öljyt??
Mistä tyhjennetään ohjaustehostimen öljyt??
Niin, ja paljonko sinne mahtuu uutta?
ohj.teh
Ota paluu letku irti ja käytä autoa kunnes öljyn tulo lakkaa.Huom.sammuta heti kun ei öljyä tule(pumppu ei kestä kuivana käyttöä).Ei sitä imemällä tyhjäksi saa.Kun uudet öljyt sisällä tarkkaile nestepintaa ja kääntele rattia laidasta laitaan niin saat ilmattua systeemin.
Jos on kaveri mukana, homma hoituu ilman kuivattelua niin että otetaan paluuletku irti ja suunnataan se riittävän isoon astiaan. Pari-kolme litraa uutta öljyä valmiiksi viereen, kone käyntiin ja kaveri kaataa pumpun säiliöön lisää sitä mukaa kuin vanha neste virtaa paluuletkusta astiaan (aika haipakkaa muistaakseni). Kun vaikuttaa siltä että öljyt on riittävästi vaihtuneet, kone seis ja kamat kiinni. Itse olen ensin imaissut säiliöstä pois sen verran kuin siitä lähtee. Imemällä ei minunkaan mielestäni saa pois kaikkea, järjestelmässä on öljyä muuallakin kuin säiliössä. Lopuksi tosiaan se ilmaus kääntelemällä aikansa pyöriä äärilaidasta toiseen.
Tuosta 'uudemmasta' (itellä noita 123:sia) tehostimesta mitään tietämättä kysyn, onko siellä tehostimen säiliön pohjalla suodatin? Jos on niin kannattaa vaihtaa samalla.
Aikoinaan annoin itselleni kertoa myös että 123:ssa simpukan pohjassa olisi proppu, mutta en ole koskaan tutkinut asiaa tarkemmin.
Tuosta 'uudemmasta' (itellä noita 123:sia) tehostimesta mitään tietämättä kysyn, onko siellä tehostimen säiliön pohjalla suodatin? Jos on niin kannattaa vaihtaa samalla.
Aikoinaan annoin itselleni kertoa myös että 123:ssa simpukan pohjassa olisi proppu, mutta en ole koskaan tutkinut asiaa tarkemmin.
S123 300TDT -85
W123 250 -79
W123 240D -80
W123 250 -79
W123 240D -80