Millä olette Pipercrossin öljynneet ?

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
XUX63
Mersumies
Mersumies

Millä olette Pipercrossin öljynneet ?

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Vai oletteko millään ? Osalla porukasta näyttää olevan niin kirkkaanvihreitä Pipereitä pellin alla että aivan hämmästyttää :shock: Omani olen öljynnyt Motulin litkulla. Mulla on sellainen vihreä Kartio Pipercross 150mm kiinnityksellä. Tuo Motul on sinistä tavaraa ja niin ollen suodatinkin näyttää öljyämisen jälkeen aivan tuhannen paskaselle. Keväthuollon yhteydessä pesin suodattimen ja tuli mieleen että voisi kokeilla jotain muutakin litkua vaikka tuota Motulin sotkua on vielä puolisen pulloa jäljellä. Eli alkuperäiseen kysymykseen, millä olette Piperinne öljynneet vaiko millään ?
dansku
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja dansku »

mä oon käyttäny ylimääräiseksi jääneitä ITG:n sprayöljy purkkeja, jotka omasta mielestäni toimii kaikissa suodattimissa ihan hyvin.

alunperin tarkoitettu ainakin 100%:sti juuri pipercross, ja itg tyylisten (hienohkon neekeritukan) mallisista suodattimista.

olen käyttänyt sitä myös K&N:ssä, vaikka se onkin sellainen erinlainen suodin, mikä se nyt on joku puuvilla prässäys.. mikä lie :lol: varmaan on parempi siihenkin sitä spreitä, kun ilman.

ainoa mikä ihmetyttää, että kun pesin sen k&n:n niin siitä lähti kokonaan se punainen väri irti :shock:

nyt mulla on valkoinen K&N filtteri :lol:
S212 E220 -11
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
Mauri H.
Valvoja
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Motocrossiöljyllä. KaasutinExpertti mm. myy sitä.
XUX63
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

dansku kirjoitti:mä oon käyttäny ylimääräiseksi jääneitä ITG:n sprayöljy purkkeja, jotka omasta mielestäni toimii kaikissa suodattimissa ihan hyvin.

alunperin tarkoitettu ainakin 100%:sti juuri pipercross, ja itg tyylisten (hienohkon neekeritukan) mallisista suodattimista.
Neekerimalliahan se on tuo minunkin - tuo ITG:n öljy on varmaan parasta a-ryhmää mutta minkäs väristä mahtanee olla :lol:
Mauri H. kirjoitti:Motocrossiöljyllä. KaasutinExpertti mm. myy sitä.
Väriä kyselen tuohonkin :roll:

Käyttämäni Motulin öljy on todella hyvää tavaraa mutta tuo värjääminen on ikävä piirre - toki siinä näkee että öljy on levinnyt joka paikkaan mikä taas on positiivista :wink:
Mauri H.
Valvoja
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Oma öljy on väritöntä, jos laiskana jaksaisin vielä käydä kurkistamassa mitä öljyä se on niin kertoilen kyllä.
IsoE
Mersumies
Mersumies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja IsoE »

dansku kirjoitti:
ainoa mikä ihmetyttää, että kun pesin sen k&n:n niin siitä lähti kokonaan se punainen väri irti :shock:

nyt mulla on valkoinen K&N filtteri :lol:
Nuo öljythän sen värin siihen pääasiassa kai tuo. JR:n öljy oli sinistä, Greenin vihreää, K&N:n punaista, jne... Itse olen käyttänyt noita öljyjä ihan sen mukaan mitä öljyä on milläkin hetkellä ollut. En niinkään merkki kohtaisia. Tälläkin hetkellä löytyy K&N:n öljyä vajaa purnukka... Aikoinani ITG:n ja Piperin "pesusienisuodattimet" taisin öljytä ihan jollain muulla mitä siihen tarkoitetulla litkulla. ITG pysyi paremmin puhtaana kuin piperi. Tiedä sitten syytä :?
Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
Ama
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja Ama »

Itellä on valvolinen litkua ja se on sinistä.
Litran purkki makso muistaakseni 8 euroa.
Mikko K
Turbospesialisti
Turbospesialisti

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Man Oilia Nilsiästä :roll:
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Vastaa Viestiin