eok mesess taitaa olla demecin korisarja, josta törmäyslistat vedetty saumattomaks. sitten on E konepelti ja peräluukku, ja muovikyljet, ja tippapeilit.. tossa suurimmat ulkoiset muutokset?
jos ostat suoraa tota e mallia olevan niin demecin korisarjaa taitaa saada 700e jostain...
että eipä se perjaatteessa tule kalliiks itekkään tehdä ja ite rakenneltu on aina oma rakentama
Helppohan se auto on tuunata, mutta tuunata hyvällä maulla se onkin hankalempi homma.
124 korista saa mielestäni hienon pienillä parannuksilla; madallusta, siisti maalipinta, hillityt vanteet, uudet ajovalon lasit, tummennusta laseihin yms. pientä. Noilla eväillä jo saanee päitä kääntymään, tavallisia rönttäkuntoisia 124 korisia kun liikkuu teillämme jo ihan riittävästi.
Epk:n autoon on jo satsattu hieman enemmän aikaa ja resursseja. Toki on lopputuloskin sitten yhtenäisen näköinen ja näyttävä. Varmasti on perusauton hinta vähintään 2-4 kertaistunut.
jep joo, uskomattomasti uppoaa rahaa ( perus auton hinta x2-4 on faktaa jo mulla) jos haluaa hyvän ympäriinsä, tekniikka toimii kuin sveitsiläinen kello, mistään ei repsota ja ole väljää. Lisäksi kun kun noita muita vanteita ja vastaavia ulkonäköön vaikuttavia seikkoja ostaa niin...
epk kirjoitti:jep joo, uskomattomasti uppoaa rahaa ( perus auton hinta x2-4 on faktaa jo mulla) jos haluaa hyvän ympäriinsä, tekniikka toimii kuin sveitsiläinen kello, mistään ei repsota ja ole väljää. Lisäksi kun kun noita muita vanteita ja vastaavia ulkonäköön vaikuttavia seikkoja ostaa niin...
Kyllähän noihin uppoaa, ei taida uskalla edes laskea.
Mutta kyllä lämmittää mieltä kun ihmiset katsovat pidempään.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
epk kirjoitti:jep joo, uskomattomasti uppoaa rahaa ( perus auton hinta x2-4 on faktaa jo mulla) jos haluaa hyvän ympäriinsä, tekniikka toimii kuin sveitsiläinen kello, mistään ei repsota ja ole väljää. Lisäksi kun kun noita muita vanteita ja vastaavia ulkonäköön vaikuttavia seikkoja ostaa niin...
Kyllähän noihin uppoaa, ei taida uskalla edes laskea.
Mutta kyllä lämmittää mieltä kun ihmiset katsovat pidempään.