
Mutta jos olisi hetikohta sammuttanut ja käännellyt tien laitaan, ihan varmaan olisi selvinnyt pelkällä uudella öljypohjalla(ehkä laakerien vaihdolla), nyt 3 eri pytyn kk.laakerit oli leikannut akseliin 2kpl runkolaakereita, samoin nokat+nokkapukit(kansi) tohjot jne. tulos uusi vaihtokone a' 5k€... terve ja mitäs läksit, ei mene takuuseen.
btw. ventossa ja muissa vag-vehkeissä on sellaien paineenmittausysteemi että saa olla kuurosokea jos ei huomaa paineiden kadonneen.
Anturit ennen ja jälkeen suodattimen, toinen mittaa yli 2000rpm olikohan 2 baaria raja ja toinen tyhjäkäynniltä ja raja pienempi, jompikumpi jos ei täyty niin summeri alkaa huutaan ja valo vilkkuu..
nimim. kokemusta omaava, tosin siitä hajosi vain anturi..