Narina edestä W202

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
JKK78
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Narina edestä W202

Viesti Kirjoittaja JKK78 »

Mitä vois olla vialla, kun hanttimiehen puolelta edestä kuuluu voimakas narina? Niin voimakas, että kuuluu metrien päähän, kun painelee auton koria alas päin hanttimiehen puoleisen etulokarin päältä? Takaakin kuuluu kuskin puolelta lievä narina, se lienee se paljon puhuttu narinanivel.

Auto 180 C Classic bensa -95. Auto on harvinaisuus siinä mielessä, että siinä on todellisia kilometrejä poikkeuksellisen vähän (54 tkm), eli erittäin vähällä ajolla ollut (-jos sillä on jotain vaikutusta asiaan).
savatdee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

narina edestä

Viesti Kirjoittaja savatdee »

Mulla oli sama juttu W202:ssa. Edestä oli mennyt kallistuksenvakaajan kumit, niitä on yht. 4 kpl eli 2 molemmilla puolilla. Kumit maksoi yhteensä n. 15 euroo KL:llä. Helppo vaihtaa itse.
JKK78
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Re: narina edestä

Viesti Kirjoittaja JKK78 »

savatdee kirjoitti:Mulla oli sama juttu W202:ssa. Edestä oli mennyt kallistuksenvakaajan kumit, niitä on yht. 4 kpl eli 2 molemmilla puolilla. Kumit maksoi yhteensä n. 15 euroo KL:llä. Helppo vaihtaa itse.
Ahaa! Kiitos tiedosta! Pitääpä katsoa ja toivoa, että selviäisi noin vähällä. Oliko sullakin savatdee siis sillä lailla, että tasasella ajettaessa kaikki ok, mutta kun ajaa yhtään epätasasemmalla tai painelee käsin koria, niin johan narisee ja kitisee?
savatdee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

narina edessä

Viesti Kirjoittaja savatdee »

Auto narisi kuin "hetekka" nimenomaan töyssyihin ajaessa, suoralla tiellä ei mitään ongelmia. Sadekelillä ääni ehkä hieman vaimeni. Se kallistuksenvakaajahan on se vaakatasossa oleva tanko joka menee moottiritilan läpi. Uusia kumeja laittaessa suihkautin tankoon vähän silikonia niin sai uudet kumit pujotettua paikalleen. Mulla ainaskin asettui näitten kumien vaihdolla.
Vastaa Viestiin