
Tehonlisäystä 230ce
- Elmo
- Vakiokalustoa
- Viestit: 96
- Liittynyt: La 19.03.2005 08:44
- Paikkakunta: Metsolan provinssi, Kotka
Tehonlisäystä 230ce
Eli tohon 2,3litraseen 8-tappiseen pitäis saada pikkusen potkua, kun ei se tahdo oikein kiihtyä, mitä sille kannattais tehdä? (en siis mitään katukilpuria ajatellut, vaan pientä piristystä) nii juu, se on siis se 1-pisteruisku 

W-124 230CE -87 (karvalakkimalli)
Kyllä saksalaiset autoja osaa tehdä, muttei ooppeleita
Verottaja.com - sinne ne rahat menneet on!
Kyllä saksalaiset autoja osaa tehdä, muttei ooppeleita
Verottaja.com - sinne ne rahat menneet on!
Edullisimmaksi tulee kai koneen vaihtaminen tehokkaampaan.
Nokka-akseli vaikuttaa paljon saatavaan tehoon. Toki isommat ruiskusuuttimet varmaankin vaatii sitten, nokka-akselisarjan kun vaihtaa, niin ainakin yleensä vaihdetaan myös nostajatkin. Kallista hubaa.
Turbolla saa paljon tehoa, mutta se onkin sitten jo hinnakkaampaa hommaa.
Nokka-akseli vaikuttaa paljon saatavaan tehoon. Toki isommat ruiskusuuttimet varmaankin vaatii sitten, nokka-akselisarjan kun vaihtaa, niin ainakin yleensä vaihdetaan myös nostajatkin. Kallista hubaa.
Turbolla saa paljon tehoa, mutta se onkin sitten jo hinnakkaampaa hommaa.
Masta 6_2_6
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/
Tokihan nokalla saa tehoa, mutta mistä hemmetistä niitä nokkia saa hommattua? Itse olen etsinyt kakslitraiseen M102.962 koneeseen nokkaa, mutta kun ei löydy kuin tavallista nokkaa....Haisuli kirjoitti:Edullisimmaksi tulee kai koneen vaihtaminen tehokkaampaan.
Nokka-akseli vaikuttaa paljon saatavaan tehoon. Toki isommat ruiskusuuttimet varmaankin vaatii sitten, nokka-akselisarjan kun vaihtaa, niin ainakin yleensä vaihdetaan myös nostajatkin. Kallista hubaa.
Turbolla saa paljon tehoa, mutta se onkin sitten jo hinnakkaampaa hommaa.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.