Tehonlisäystä 230ce

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Elmo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 96
Liittynyt: La 19.03.2005 08:44
Paikkakunta: Metsolan provinssi, Kotka

Tehonlisäystä 230ce

Viesti Kirjoittaja Elmo »

Eli tohon 2,3litraseen 8-tappiseen pitäis saada pikkusen potkua, kun ei se tahdo oikein kiihtyä, mitä sille kannattais tehdä? (en siis mitään katukilpuria ajatellut, vaan pientä piristystä) nii juu, se on siis se 1-pisteruisku :?
W-124 230CE -87 (karvalakkimalli)

Kyllä saksalaiset autoja osaa tehdä, muttei ooppeleita
Verottaja.com - sinne ne rahat menneet on!
Avatar
Haisuli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1308
Liittynyt: To 18.11.2004 19:48
Paikkakunta: Hesa

Viesti Kirjoittaja Haisuli »

Edullisimmaksi tulee kai koneen vaihtaminen tehokkaampaan.
Nokka-akseli vaikuttaa paljon saatavaan tehoon. Toki isommat ruiskusuuttimet varmaankin vaatii sitten, nokka-akselisarjan kun vaihtaa, niin ainakin yleensä vaihdetaan myös nostajatkin. Kallista hubaa.
Turbolla saa paljon tehoa, mutta se onkin sitten jo hinnakkaampaa hommaa.
Masta 6_2_6
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/
AK47
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2681
Liittynyt: Ti 10.08.2004 20:00
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Haisuli kirjoitti:Edullisimmaksi tulee kai koneen vaihtaminen tehokkaampaan.
Nokka-akseli vaikuttaa paljon saatavaan tehoon. Toki isommat ruiskusuuttimet varmaankin vaatii sitten, nokka-akselisarjan kun vaihtaa, niin ainakin yleensä vaihdetaan myös nostajatkin. Kallista hubaa.
Turbolla saa paljon tehoa, mutta se onkin sitten jo hinnakkaampaa hommaa.
Tokihan nokalla saa tehoa, mutta mistä hemmetistä niitä nokkia saa hommattua? Itse olen etsinyt kakslitraiseen M102.962 koneeseen nokkaa, mutta kun ei löydy kuin tavallista nokkaa....
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2781
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Nokan saa hiotettua alkuperäisestä. Ainakin R-koneistus Keravalla tekee, muitakin on.

Eipä oikein helposti saa tehoja lisää noista bensamyllyistä. Turbolla alkaa tapahtumaan, mutta on jonkinlainen projekti bensa-autoon. Dieselit nyt on luku sinänsä.
Vastaa Viestiin