.
Tarvinneeko tänne enää ketään käännyttää, eikös tuota porukkaa ole tullut aika tiuhaa tahtia
Vaikutti aika samalta kuin suoli24 nykytasollaan.
Tyyliin: Ostin hagertilta 300 mersun vm-87, hintaa oli 34.000€ mielestäni aika edullinen 300:seksi?
Käyköhän tohon 200:sen vanteet?
Onko muuten W201 kuinkakin paljon isompi kuin joku ihmeen W124?
190 ainakin on tosi pieni verrattuna tohon 200:seen.
Onko mersu tehnyt muka bensakoneitakain?
Bongaus:näin eilen 300:sen mesen.
Kävin eilen hiillostamassa mun taunuksella jossa muuten on "tehoputki" jotain onnetonta 500s:sää, ei ne diisselimersut mihinkään liiku.

Vaikutti aika samalta kuin suoli24 nykytasollaan.
Tyyliin: Ostin hagertilta 300 mersun vm-87, hintaa oli 34.000€ mielestäni aika edullinen 300:seksi?
Käyköhän tohon 200:sen vanteet?
Onko muuten W201 kuinkakin paljon isompi kuin joku ihmeen W124?
190 ainakin on tosi pieni verrattuna tohon 200:seen.
Onko mersu tehnyt muka bensakoneitakain?
Bongaus:näin eilen 300:sen mesen.
Kävin eilen hiillostamassa mun taunuksella jossa muuten on "tehoputki" jotain onnetonta 500s:sää, ei ne diisselimersut mihinkään liiku.
Hyvä idea sinänsä, mutta miksi mersuporukkaa pitäisi käännyttää mersuporukkaan..??KentZu kirjoitti:Niin mut sieltä voi käännyttää porukkaa tänne ...heheh...make kirjoitti:Pyh!
Ja minähän en vieraissa käy![]()
Kopio on kopio ja sillä siisti

Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
Kuten oletinkin, samaa tasoa kuin itse lehti.
Voin myöhemmässä vaiheessa kopioida sen tähän niin ei vahingossakaan rikota tekstin asiallista alkuperäisasua...
Ihmettelen vaan että kuinka mullakin menee 40 euroa vuodessa ko. lehden tilaamiseen....
Jos todella haluatte nauraa, niin lukekaapa viimeisimmän GTi-lehden postilaatikkopalsta. Siellä eräskin bemaripoju kyselee mainioita kysymyksiä, liittyen autonsa "tuunaamiseen".85 300E hinta on jotain 5000-7000e, autohan on 3.0 Litrasella koneella, tehoa siinä autossa ainakin riittää, vakiona +200 hp. hinnasta en oo ihan saletti, mutta jotakin tonnepäin.
Voin myöhemmässä vaiheessa kopioida sen tähän niin ei vahingossakaan rikota tekstin asiallista alkuperäisasua...

Ihmettelen vaan että kuinka mullakin menee 40 euroa vuodessa ko. lehden tilaamiseen....
raul kirjoitti:
Ihmettelen vaan että kuinka mullakin menee 40 euroa vuodessa ko. lehden tilaamiseen....



Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Niin...nokun...ääh --- Ei vaan joskus lähetin sinne myynti-ilmoituksen ja heti tärppäsi niin siitä se sitten jäi...Timo L. kirjoitti:raul kirjoitti:
Ihmettelen vaan että kuinka mullakin menee 40 euroa vuodessa ko. lehden tilaamiseen....![]()
Ettäs kehtasit paljastaa
Olen kyllä funtsinut jos sen vaihtaisi johonkin painotuotteeseen jossa olisi selkeästi vähemmän autoja, mutta enemmän bikini-tyttöjä. Ja ehkäpä vähän vähemmän niitä bikineitäkin?


raul kirjoitti:Kuten oletinkin, samaa tasoa kuin itse lehti.Jos todella haluatte nauraa, niin lukekaapa viimeisimmän GTi-lehden postilaatikkopalsta. Siellä eräskin bemaripoju kyselee mainioita kysymyksiä, liittyen autonsa "tuunaamiseen".85 300E hinta on jotain 5000-7000e, autohan on 3.0 Litrasella koneella, tehoa siinä autossa ainakin riittää, vakiona +200 hp. hinnasta en oo ihan saletti, mutta jotakin tonnepäin.
Voin myöhemmässä vaiheessa kopioida sen tähän niin ei vahingossakaan rikota tekstin asiallista alkuperäisasua...![]()
Ihmettelen vaan että kuinka mullakin menee 40 euroa vuodessa ko. lehden tilaamiseen....


Hmmmm...haluaisinpa nähdä tuon "janin" bemarin.. Niin tai no..oikeastaan en halua,arvaan näkemättäkin miltä se näyttää...
Nojoo..kukaan ei tietysti ole seppä syntyessään ja kaipa tuollekin lehdelle sitten oma kohderyhmänsä on. Itse en ole koskaan kyseistä lehteä edes selaillut..johtunee kai siitä että ikää on jo noin 15v enemmän kuin olettamallani lehden kohderyhmällä (juuri kortin saaneet..?!)..mutta toisaalta niin paljon olen eri yhteyksistä kuullut kyseisestä lehdestä ja sen tasosta kommentteja että mieli tekisi joskus tutustua siihen..ja todeta onko se TODELLA sen tasoinen kuin tarinat kertoo..




Nojoo..kukaan ei tietysti ole seppä syntyessään ja kaipa tuollekin lehdelle sitten oma kohderyhmänsä on. Itse en ole koskaan kyseistä lehteä edes selaillut..johtunee kai siitä että ikää on jo noin 15v enemmän kuin olettamallani lehden kohderyhmällä (juuri kortin saaneet..?!)..mutta toisaalta niin paljon olen eri yhteyksistä kuullut kyseisestä lehdestä ja sen tasosta kommentteja että mieli tekisi joskus tutustua siihen..ja todeta onko se TODELLA sen tasoinen kuin tarinat kertoo..

Tuota intoa olen itsekkin ihmetellyt tuossa GTi-magissa, kun porukka kirjoittaa tuohon postilaatikkoon ja kysyy esim. kuka tuo Bremboja maahan (mihin ei välttämättä koskaan edes olisi varaa, mutta ei puututa siihen), odottelee 2 kk jutun julkistamista, ja vastaus on sellainen minkä vaikkapas lähikirjaston compuutterilla ja Googlella olisi selvittänyt kymmenessä sekunnissa....mutta eihän muuten saataisi postilaatikolle "hyviä" kysymyksiä.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Höh, no tietenkin se on kuullut jollain kylänraitilla puhuttavan että kyllä ne Bremboon jarrut parhaat ovat, juu.... Vähän niinkuin tämä kaveri joka vastasi toiselle, joka kyseli virilastua W124 230E:hen, kuin apteekin hyllyltä että niitä saa sieltä ja täältä ja Demeciltä ja varmaan PSI:ltä mut se ei kait oo niin hyvä.'jva kirjoitti:Tulipa tässä mieleen että mitäs ihmeellistä Brembon jarruisssa muuten on? Tai miksi joku välttämättä haluaisi sellaiset johonkin -85 bemariin..tai ihan mihin tahansa
Että taitaa kokemus puhua.




jva kirjoitti:Tulipa tässä mieleen että mitäs ihmeellistä Brembon jarruisssa muuten on? Tai miksi joku välttämättä haluaisi sellaiset johonkin -85 bemariin..tai ihan mihin tahansa

http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=1387



Hyvät on perät.......
Auti
"En ole noita satuloita purkanut, koska ne tuli kokonaisina. Muodot kuitenkin antavat viittausta nelimäntäisyydestä. "k.j kirjoitti:jva kirjoitti:Tulipa tässä mieleen että mitäs ihmeellistä Brembon jarruisssa muuten on? Tai miksi joku välttämättä haluaisi sellaiset johonkin -85 bemariin..tai ihan mihin tahansaNo jotain bremroista ja kun naapurilla niin minullakin!!!!
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=1387
Kyllä pysähtyy!
Onko järkeä?
Niin ja talli lähti alta ja kaveri lähetti spacerit väärään osoitteeseen ja kuvat ei toimi... Muutenhan keskustelu vaikutti jo melko asialliselta! Ilmeisesti FFP memberit on sakin arvostetuinta kermaa.
Niin

"Mut sivu airbagithän lähtee penkin mukana pois ja kuka niitä tarvii? Eli ne voi vaihtaa kunhan ottaa akun kengän pois ja odottaa puoli tuntii ennen kun irrottaa vanhat. "
Lainaus keskustelusta almeran penkkien vaihto. Autoalan henkilönä välillä pelottaa tuo nuorison "tuunaus"villitys ja tietämättömyys nykyautojen tekniikasta...
tämäkin vielä
Noniin..mulla oli oma pieni arvaus mielessä kun kysyin noista Brembon jarrujen erinomaisuudesta..
Ja arvaus osui oikeaan
Nimittäin sanoo bemari- ja corolla-teinit ihan mitä tahansa Brembon jarrujen erinomaisuudesta niin TODELLINEN syy miksi lippispäät niitä ihailee on tasan varmasti PUNAISET jarrusatulat..joissa vielä lukeekin "Brembo"
Sen verran on tullut tähän ikään ajettua erilaisia autoja..ml kilpa-autojakin..että uskallan väittää että katukäytössä ei juuri ole väliä..siis jarrujen toiminnan kannalta..onko alla Brembot tai jotkut muut jarrut.
Mutta jos kerran on punaiset jarrusatulat niin..
Hmm..seuraava arvaukseni onkin sitten tämä: GTi-lehdessä on taatusti ollut joskus artikkeli siitä kuinka orkkisjarrusatulat voidaan parhaiten maalata punaiseksi..tai jonkun muunkin väriseksi jotta ne sitten pikavilkaisulla muistuttaisi vaikkapa Bremboja..enkä olekin oikeassa??
Onneks on jo tuo teini-ikä takana..nimittäin muutenhan tässä joutuisi ottamaan pian mustan tussin käteen ja kirjoittamaan noihin mersun jarrusatuloihin "AMG" jotta ne näyttäisi komeammilta..väri sentään on jo valmiiksi oikea..ei tarvitsisi kuin "AMG"-kirjaimet..

Niin..ja se piti vielä sanoa että jos tuo "jani" hankkii bemariinsa Brembon jarrut niin onhan siitä tietysti se hyvä puoli että bemarin arvo kaksinkertaistuu..
No..tais olla vähän ilkeesti sanottu..
Ja arvaus osui oikeaan


Nimittäin sanoo bemari- ja corolla-teinit ihan mitä tahansa Brembon jarrujen erinomaisuudesta niin TODELLINEN syy miksi lippispäät niitä ihailee on tasan varmasti PUNAISET jarrusatulat..joissa vielä lukeekin "Brembo"



Sen verran on tullut tähän ikään ajettua erilaisia autoja..ml kilpa-autojakin..että uskallan väittää että katukäytössä ei juuri ole väliä..siis jarrujen toiminnan kannalta..onko alla Brembot tai jotkut muut jarrut.
Mutta jos kerran on punaiset jarrusatulat niin..





Hmm..seuraava arvaukseni onkin sitten tämä: GTi-lehdessä on taatusti ollut joskus artikkeli siitä kuinka orkkisjarrusatulat voidaan parhaiten maalata punaiseksi..tai jonkun muunkin väriseksi jotta ne sitten pikavilkaisulla muistuttaisi vaikkapa Bremboja..enkä olekin oikeassa??


Onneks on jo tuo teini-ikä takana..nimittäin muutenhan tässä joutuisi ottamaan pian mustan tussin käteen ja kirjoittamaan noihin mersun jarrusatuloihin "AMG" jotta ne näyttäisi komeammilta..väri sentään on jo valmiiksi oikea..ei tarvitsisi kuin "AMG"-kirjaimet..





Niin..ja se piti vielä sanoa että jos tuo "jani" hankkii bemariinsa Brembon jarrut niin onhan siitä tietysti se hyvä puoli että bemarin arvo kaksinkertaistuu..

No..tais olla vähän ilkeesti sanottu..




Olen ajellut useasti yhdellä saksalaismerkillä missä mallisarjan "tehoikkaammassa"mallissa on levyt takana.Huomannut erään asian ne on kyllä makeet,kun kurvaa "esson"pihalle.(17" alut ja kyykkysatsi)
Muuten ne ovat kyllä sellaiset vipuset,että huh.huh!


Hyvät on perät.......
Auti
Eipä taida olla

Mutta tuon sivun takia on internet keksitty......
On muuten pirun siisti TUNING DX http://www.tuningtarina.net/phuippu.htm
Bil & Traktor.
https://www.facebook.com/RolloverMotorsport
https://www.facebook.com/RolloverMotorsport
Kyllähän se postilaatikkopalsta hipoo jo jotain maijan palstan tasoa
Tyyliin: Minulla on toyota corolla 1.3 vm-86, mitäköhän tuolle vielä voisi tehdä kun tähän mennessä on asennettu jo bilteman suppari 8", pölykapselit,18Xwunderbaum, vaihdekepinnuppi, formuling-ratti, poljinpinnat, aku-ankka penkinpäälliset, Gti-tarra takaluukkuun, tummat takavalot(spray),pyyhkijän sulkiin tuulenohjaimet, hyttysverkko maskin paikalle,diskovalot, putkenpää, valkoiset mittarinpohjat, tummennetut lasit, vauhtitarrat kylkiin. Näillä muutoksilla tehoja mitattu 38kw alkuperäisen 37,99kw:n sijaan, virtasalmella varttimaili taittui aikaan 4min 12sek.
Seuraavaksi olisi tarkoitus vaihtaa ilmanputsari,mikäköhän olisi paras?Kaverin corollassa on K&N filtteri ja tehoja mitattu päälle 38,2kw.
Ei nyt aivan noihin lukemiin tarvitsisi päästä mutta pientä tehonlisää haeskelen kuitenkin. Saiskohan biltemalta? Onko tietoa kuka tuo bilteman osia maahan?
Pari vuotta olen miettinyt ja kysynyt kaverin äidiltäkin muttei sekään tiennyt.

Tyyliin: Minulla on toyota corolla 1.3 vm-86, mitäköhän tuolle vielä voisi tehdä kun tähän mennessä on asennettu jo bilteman suppari 8", pölykapselit,18Xwunderbaum, vaihdekepinnuppi, formuling-ratti, poljinpinnat, aku-ankka penkinpäälliset, Gti-tarra takaluukkuun, tummat takavalot(spray),pyyhkijän sulkiin tuulenohjaimet, hyttysverkko maskin paikalle,diskovalot, putkenpää, valkoiset mittarinpohjat, tummennetut lasit, vauhtitarrat kylkiin. Näillä muutoksilla tehoja mitattu 38kw alkuperäisen 37,99kw:n sijaan, virtasalmella varttimaili taittui aikaan 4min 12sek.
Seuraavaksi olisi tarkoitus vaihtaa ilmanputsari,mikäköhän olisi paras?Kaverin corollassa on K&N filtteri ja tehoja mitattu päälle 38,2kw.
Ei nyt aivan noihin lukemiin tarvitsisi päästä mutta pientä tehonlisää haeskelen kuitenkin. Saiskohan biltemalta? Onko tietoa kuka tuo bilteman osia maahan?
Pari vuotta olen miettinyt ja kysynyt kaverin äidiltäkin muttei sekään tiennyt.