2.8 m110 moottorin nokat
2.8 m110 moottorin nokat
Jossain vuosimallissa laakeripukkien lukumäärä muuttuu. kysymys kuuluukin, että tuleeko ongelmia jos laitan semmoset nokat jossa on vähemmän laakeripesiä kun välikannessa laakeripukkeja? Pitäiskö tyhjiksi jääneistä pukeista öljyreikä tukkia? Nokat ovat käsittääkseni muuten samanlaisia.Ainut ero toi laakerikohtien lukumäärä.
Nokka-akseleissa m110 on numerokoodeja erilaisia, ja ne numerot on lyöty akseleihin. (kaksinumeroinen, esim 24, 25, 71, 78 jne)
Lisäksi pako ja imunokissa on luonnollisesti eri numerokoodit.
Minkäslaiseen moottoriin (moottorinumero) ja minkälaisia nokka-akseleita (nokka-akselin numerokoodit) oli tarkoitus laittaa?
Luultavasti jollain on tietoa mitkä nokat sopivat mihinkin m110 moottoriin?
Lisäksi pako ja imunokissa on luonnollisesti eri numerokoodit.
Minkäslaiseen moottoriin (moottorinumero) ja minkälaisia nokka-akseleita (nokka-akselin numerokoodit) oli tarkoitus laittaa?
Luultavasti jollain on tietoa mitkä nokat sopivat mihinkin m110 moottoriin?