Vetokoukkua Tampereen suunnalla
Vetokoukkua Tampereen suunnalla
Eli, ajattelin asennuttaa vetokoukun w124. Onko kellään kokemusta tai hintatietoisuutta missä moinen kannattaisi täällää tamopereen suunnalla teettää. Itse en aio sitä asentaa, kun en mkään "näppärä"sormi ole 

W211320CDI
ex-W210270CDI
ex-W124300D
ex-W210270CDI
ex-W124300D
Mä otin pois koukun ja se ei ollu muistaakseni kuin 4 pultilla kiinni ja niillekin on valmiina paikat ja johdotus vaan rosvoliittimillä takavaloista
siitä puuttuis se nuppi (oli siis se irroitettava malli) (jäänyt saksaan)
ja rungonkin isä hitsaili johonkin projektiin
siitä puuttuis se nuppi (oli siis se irroitettava malli) (jäänyt saksaan)
ja rungonkin isä hitsaili johonkin projektiin

[url=http://helium.wakkanet.fi/~w126/tahtiklubi/tahti/galleria/tuning/arzi/arzi.html]M-B 300CEA-24v-90[/url]
Vetokoukku
Olen kuullut, että vetokoukun johtosarjaa ei saa yhdistää rosvoliittimillä perävalojen johdoista (124), vaan konehuoneessa on oma tulppa johon peräkoukun johdot liitetään. Tähän on olemassa oma roikka/johtonippu, jolla sähköy vedetään auton perään. Rosvoliitin kytkentä saattaa aiheuttaa häiriöitä sähkölaitteisiin. Lisäkommentteja muilta.
Rise
Rise
Re: Vetokoukkua Tampereen suunnalla
Onko w124:ssa koukku jo kiinni?Tipi kirjoitti:Eli, ajattelin asennuttaa vetokoukun w124. Onko kellään kokemusta tai hintatietoisuutta missä moinen kannattaisi täällää tamopereen suunnalla teettää. Itse en aio sitä asentaa, kun en mkään "näppärä"sormi ole
Missä asennutit ja kerrotko hinnoista.
Vedettiinkö sähköt sulakerasialta vai ryöstämällä?
Palaneen polttimon varoitusvalosysteemin takia kuulemma
täytyisi laittaa releitä+vetää sulakerasialta.
W201 -87 ollut mulla vasta reilut puoli vuotta.
Mielestäni omassani ei ole palaneen polttimon valoa
(ei ainakaan toimi, korjatkaa jos olen väärässä)
E190 2.3 -87