190E 2.3-16v turbotus!!!

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
KalleKuhmonen123
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 42
Liittynyt: La 13.05.2006 12:33
Paikkakunta: Vesanto

190E 2.3-16v turbotus!!!

Viesti Kirjoittaja KalleKuhmonen123 »

olisiko kellään myydä 190E 2.3-16v koneeseen (valmista pakettia) turboa, pakosarjaa, painekoteloa jne jne....
Avatar
NFS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 228
Liittynyt: Su 10.10.2004 15:53
Paikkakunta: Nivala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NFS »

Avatar
KalleKuhmonen123
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 42
Liittynyt: La 13.05.2006 12:33
Paikkakunta: Vesanto

Viesti Kirjoittaja KalleKuhmonen123 »

jeps, kiitos!
pajotitko ite tuon vai laitatitko jossain? paljonko tuli noin maksamaan?
Avatar
NFS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 228
Liittynyt: Su 10.10.2004 15:53
Paikkakunta: Nivala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NFS »

Kaikki on tehty itse. öö hinta puoli hmm 4000€
sisältäen takomännät ja uudet kanget, täydellisen koneremontin.
yms :wink:
Avatar
KalleKuhmonen123
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 42
Liittynyt: La 13.05.2006 12:33
Paikkakunta: Vesanto

Viesti Kirjoittaja KalleKuhmonen123 »

NFS kirjoitti:Kaikki on tehty itse. öö hinta puoli hmm 4000€
sisältäen takomännät ja uudet kanget, täydellisen koneremontin.
yms :wink:
njaa njaa.. kauvanko kesti projekti? pitikö ruiskuun tehdä mitään? onko paljon paukkua nyt ja millä ahdoilla?
Avatar
NFS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 228
Liittynyt: Su 10.10.2004 15:53
Paikkakunta: Nivala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NFS »

Ruiskuun lähinnä pieniä vahvistuksia. tehoista ei vielä havaintoa kun ei ole penkitetty, mut vakio kytkin luistaa 0,5bar paineella. Projektiin on mennyt tähän mennessä 2vuotta, ite koneeseen meni ehkä puolivuotta. mut maalausprojektiin
on tuhraantunut aikaa todella paljon. muutamia osia pitäis vielä saada maalamosta jahka ne viitsii maalata ne.
Avatar
KalleKuhmonen123
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 42
Liittynyt: La 13.05.2006 12:33
Paikkakunta: Vesanto

Viesti Kirjoittaja KalleKuhmonen123 »

just just... eikaitsiinä :) se vaatii vähän pitkäpinnaisuutta...
Avatar
KalleKuhmonen123
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 42
Liittynyt: La 13.05.2006 12:33
Paikkakunta: Vesanto

Viesti Kirjoittaja KalleKuhmonen123 »

olisi se turbotus kyllä hyvä.. arvokasta touhua.. kysäsin professional motorsilta että paljonko maksaa teillä tämmöisen auton turbotus, ni sanovat että n. 9000-10000€ :D
timo230e
Mersumies
Mersumies
Viestit: 842
Liittynyt: Ti 08.04.2003 21:45
Paikkakunta: VANTAA

Viesti Kirjoittaja timo230e »

Aika tyyristä.
ex123 300da 78. ex124 230ea 88. ex 203 220 cdia. 204 cdia 220 ja kesä 126
Korruptio
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: Ti 24.01.2006 23:00
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Korruptio »

KalleKuhmonen123 kirjoitti:olisi se turbotus kyllä hyvä.. arvokasta touhua.. kysäsin professional motorsilta että paljonko maksaa teillä tämmöisen auton turbotus, ni sanovat että n. 9000-10000€ :D
Voihan sitä itsekin puuhailla hitaasti tehden ja auto olisi periaatteessa koko ajan ajossa.

Laitat ensiksi jonkun matalapaineisen turbon / kompressorin käyttöön ja ajelet ja keräät rahaa jemmaan isompia modeja varten ja niin edelleen... Nälkähän varmasti kasvaa syödessä. :) Mutta uskoisin että joku 0.5bar kyllä jo tuntuu kulkupuolessa jotenkin eikä todennäköisesti vaadi vielä mitään älyttömiä sijoituksia ja modeja. Ahdin, pakosarja ja letkua.
W124 300E -85
Suzuki GSX-R 1000 -04
Vastaa Viestiin