MB 190 E 2.5-16

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
waild
Sisäänajossa
Sisäänajossa

MB 190 E 2.5-16

Viesti Kirjoittaja waild »

Terve asiantuntijat.

Meinasin tuoda Saksasta yllä mainitun pikkumersun. vuosimallia 1990. onko kokemuksia tuosta tekniikasta, tuleeko onkelmia, onko varaosat kalliita?

Tajuaako tulli tuon mallin päälle, onkohan verot paljon kovemmat kuin ns. normaalissa?

Onko kokemuksia kyseisestä mallista, onko kiva, kannattako tuoda?

Kiitokset etukäteen.
savlari
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja savlari »

Moro. Toin oman 2.5 16v 1990 mesen 3-vuotta sitten saksasta. Ei mitään ongelmia ole ollut, osat voi olla kiven alla ja astrumin huollot eivät koske kyseistä mallia ikinä. Olen ajanut nyt omalla noin 30 tkm ja mitään vikaa ei ole ilmennyt. Mulle tuli veroja 3500€, valitus pistettiin heti seuraavalla päivällä menemään. 8)

Oman auton olen ajatellut myydä seuraavalle harrastajalle jos kiinnostaa suomessa jo oleva auto.
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Viesti Kirjoittaja pera8x »

savlari kirjoitti:Moro. Toin oman 2.5 16v 1990 mesen 3-vuotta sitten saksasta. Ei mitään ongelmia ole ollut, osat voi olla kiven alla ja astrumin huollot eivät koske kyseistä mallia ikinä. Olen ajanut nyt omalla noin 30 tkm ja mitään vikaa ei ole ilmennyt. Mulle tuli veroja 3500€, valitus pistettiin heti seuraavalla päivällä menemään. 8)

Oman auton olen ajatellut myydä seuraavalle harrastajalle jos kiinnostaa suomessa jo oleva auto.
jos verot oli kolme vuotta sitten tolasessa pelissä 3500€ nykyään ne on varmaan jotain 2000€. ne laskee aika huimaa kyytiä.
W201 250DT 20V
w201 190E
Kaksonen
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Viesti Kirjoittaja Kaksonen »

Terve teille.

Olen itsekkin alkanut metsästelemään juuri tuollaista 2.5 -16V mersua saksasta. En ihan heti ole vaihtamassa, mutta heti kun raha tilanne antaa myöten :) Rupesi kyrpimään tuo mun riisikupin ainainen hitsaaminen, joten varmaan ainaki ensi vuonna ajelen 2.5 mesellä :) Eikös tuossa ole aika paljon samaa kuin siinä 2.3 -16 versiossa? Ja kyllä tuohon luulisi osia saavan jos viitsii vähän etsiä..
Tuleva mersumies :)
Vastaa Viestiin