rhyttinen kirjoitti:Laita alkuperäiset palat, kaikista parhaat. Ei kitise ja ainakin itellä kestäneet hyvin
Hmm, vaimon autoon laitoin jokin aika sitten Vehon palat eteen, mutta jarrutustuntuma on niiden kanssa ihan neutraali, kestävät varmasti pitkään, mutta minä olen hakemassa aivan "tahmeita" paloja, jotka pysäyttävät auton kuin seinään. Kestävyys on nyt toissijaista, ajamme maantieajoa n. 70 km päivä, muutama kilometri päälle kaupungissa. Jos palat kestää nykyään ainakin 7 vuotta, niin voisihan niitä useamminkin vaihdella...
Bilteman palat... niihin en koske taas muutamaan vuoteen. Minulla on yhdet etupalat vieläkin autotallissa, en jaksanut viilata niitä niin paljoa että olisivat menneet paikoilleen, edes pienen sorkkaraudan kanssa. Silloin pitikin ostaa ne Vehon palat kun iski epäilys, olenko minä niin kädetön tosiaan, vai onko palat sellaista pa**aa ... No, Vehon palat meni heittämällä

Biltema on tyypillisesti suuryritys, jonka omiin laatikoihin pakataan kulloinkin halvimman toimittajan osat. Eli Bilteman osia on turha verrata testeissä, kun ei ole mitään konstia tarkistaa, saitko hyllystä yhtä hyvän toimittajan tavaraa kuin testissä oli. Jos Motonet kehittää oman hienon tuotemerkin, niin silloin minä lopetan sieltäkin ostamisen.
Tuossa oli edellä puhetta PBR:n paloista, henk. koht. ei kiinnosta, mutta seuraavasta linkistä löytyy sähköpostiosoitteet, joista voi kysellä lähintä toimittajaa:
http://www.pbr.com.au/contact/index.shtml
t. Matti