Eli paljonko tippuu W202:n jos alkuperäisten Sportin/Espritin jousien tilalle vaihdetaan esim. H&R:n -40mm madallusjouset?
Sportissa ja Espritissähän on jo alkuperäisenä -30mm Classicia ja Elegancea matalempi alusta, eli tippuuko se sitten sen 10mm lisää vai onko madallus todellisuudessa suurempi?
Mulla on tällä hetkellä muistaakseni kakkosen kumit ympäriinsä, ja luulen että ei tipu tarpeeksi pelkillä ykkösen kumien vaihdolla.
ssdesign kirjoitti:Eli paljonko tippuu W202:n jos alkuperäisten Sportin/Espritin jousien tilalle vaihdetaan esim. H&R:n -40mm madallusjouset?
Sportissa ja Espritissähän on jo alkuperäisenä -30mm Classicia ja Elegancea matalempi alusta, eli tippuuko se sitten sen 10mm lisää vai onko madallus todellisuudessa suurempi?
Mulla on tällä hetkellä muistaakseni kakkosen kumit ympäriinsä, ja luulen että ei tipu tarpeeksi pelkillä ykkösen kumien vaihdolla.
omaan mersuun kokeilin vaihtaa -40mm madaltavat jouset, niin totesin auton ainakin itselle olevan liian matala...
ssdesign kirjoitti:Eli paljonko tippuu W202:n jos alkuperäisten Sportin/Espritin jousien tilalle vaihdetaan esim. H&R:n -40mm madallusjouset?
Sportissa ja Espritissähän on jo alkuperäisenä -30mm Classicia ja Elegancea matalempi alusta, eli tippuuko se sitten sen 10mm lisää vai onko madallus todellisuudessa suurempi?
Mulla on tällä hetkellä muistaakseni kakkosen kumit ympäriinsä, ja luulen että ei tipu tarpeeksi pelkillä ykkösen kumien vaihdolla.
omaan mersuun kokeilin vaihtaa -40mm madaltavat jouset, niin totesin auton ainakin itselle olevan liian matala...
muakin kiinnostais ko. asia..
no toi ei taas asiaa selventäny, ei niin yhtään!!
joillekkin perus esprit on liian matala.. ja jotkut tahtovat maastureita... ja korottavat vielä niitäkin..
Vastauksia on tullut kovin niukasti, mutta auto pitäs saada lähemmäksi tonttia ja mietin vaan kummatko tilaan, H&R:t vai Eibachit?
Kummat toimii paremmin noiden alkuperäisten Sportin iskareitten kanssa?
Muistanko oikein, että nuo Sportin iskarit olis Bilsteinin tekemät...?
Jos ne on Bilsteinit, niin se varmaan puoltas noiden H&R:ien ostoa.
ssdesign kirjoitti:Vastauksia on tullut kovin niukasti, mutta auto pitäs saada lähemmäksi tonttia ja mietin vaan kummatko tilaan, H&R:t vai Eibachit?
Kummat toimii paremmin noiden alkuperäisten Sportin iskareitten kanssa?
Muistanko oikein, että nuo Sportin iskarit olis Bilsteinin tekemät...?
Jos ne on Bilsteinit, niin se varmaan puoltas noiden H&R:ien ostoa.
Väittäsin melkein että se vaikutus on enemmän kuin se -10mm jos vaihtaa -40mm alustan. Tuossa on Simonin 40mm tiputtavat jouset ja Esprit-iskarit ja edessä leikellyt 2:set ja takana 2:s kumit. Hyvin on kestäny ja oikeastaan varsin hyvänä on pysyny kyytikin.
Pro Streetiltä tilasin nuo jouset, hinta oli kohdallaan ja nopea toimitus. Tarkka hinta kannattaa kysyä sieltä, koska jousen malli & hinta riippuu moottorista ja muista varusteista.
Sportin orkkisjousiin verrattuna, nämä H&R:t on progressiiviset ja lanka on millin paksumpi.
Ykkösen kumien kanssa tippui sopivasti, mutta ei ole liian matala vieläkään.